Gezondheid alle pijlers

Gat steenpuist

23-03-2013 21:37 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een week of twee last van 3 steenpuisten, heb ze nooit eerder gehad.

Twee daar daarvan zijn al bijna weg.

Maar er zit nog een(net naast me tepel) die is sinds gisteren open gesprongen.

Sinds vandaag zit er echt een groot rond gat in!

Is dit normaal? en moet ik hem afdekken of open laten?

Hij doet geen pijn meer maar jeukt wel ontzettend.
*off topic: volgens mij gaat het om de komma-niet-gevolgd-door-spatie in het motto van Lichtbron*

Sorry TO, geen nuttige tips. Ik zou er ook een steriel gaasje op leggen, zodat er geen pluisjes oid van je BH in de wond kunnen komen.
Brandnetelthee drinken,elke dag een kopje,nooit geen steenpuist meer gehad.
Lullig voor je, nooit geen steenpuist.
quote:noell schreef op 24 maart 2013 @ 10:31:

Lullig voor je, nooit geen steenpuist.

Dus altijd.

TO, bel morgen even de dokters assistent. Zij weten wel wat je het beste kunt gebruiken voor nabehandeling en hoe je die akelige dingen de volgende keer het best kunt behandelen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"

STEENPUISTEN EN WERK

Werkt u in de voedingsindustrie, in de horeca of in de zorg, bijvoorbeeld in een keuken of in een ziekenhuis of verpleegtehuis? Neem dan contact op met uw bedrijfsarts voordat u aan het werk gaat. De bedrijfsarts kan u vertellen of u extra maatregelen moet nemen om te voorkomen dat u bacteriën verspreidt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:lemoos2 schreef op 24 maart 2013 @ 00:23:

*off topic: volgens mij gaat het om de komma-niet-gevolgd-door-spatie in het motto van Lichtbron*

Niet eens, het gaat om bijna al haar reacties(loepje). Maar wel hier posten om TO op de vingers te tikken Sorry TO, geen nuttige tips. Ik zou er ook een steriel gaasje op leggen, zodat er geen pluisjes oid van je BH in de wond kunnen komen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven