Gezondheid alle pijlers

Gebeten door een teek.

03-09-2010 21:06 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net voelde ik ineens een raar bultje in m'n nek. En het bleek dus een teek te zijn. Vanmiddag heb ik voor het laatst met de hond geknuffeld en het idee dat dat beest er dus ongemerkt misschien al uren zat.. :puke: Ik heb op internet gelezen dat je alleen naar de huisarts moet als je klachten krijgt maar daar wil ik eigenlijk niet op wachten en wil maandag al gaan. Mijn vader is een paar maanden geleden gebeten door een teek en kreeg dus na een paar maanden klachten en is er goed ziek van geweest. Ik wil dat dus voorkomen en heb in het verleden niet zulke leuke verhalen gelezen over de ziekte van Lyme. Hoewel ik daar bijna geen kans op schijn te hebben omdat de teek binnen 24 uur is verwijderd...

Iemand ook weleens gebeten door een teek? Kreeg je klachten en de ziekte van Lyme?
quote:Tjoepertje schreef op 08 september 2010 @ 10:16:

[...]

Bedankt voor de nuancering. En wat een heftige verhalen, en wat heb je het slecht getroffen met je artsen in het verleden (een huisarts die effe epilepsie vaststelt en een behandeling daarvoor met Valium????)

En als je ons dan maar met respect lastig valt, OK... Maar niet meer het woord lamzakken gebruiken hè?

Haha, blij dat we het eens zijn. En ik zal geen grote groepen meer aanspreken met 'lamzakken'

@Maja82:ohja,nou, ik heb dat eigenlijk ook nog nooit gedaan. Ik wil wel kijken hoe het moet. Ik hoop dat ze het niet opdringerig vind, het is alleen maar bezorgdheid. Dat kan toch wel denk je? Of staat dat stom?

Ik zou het zo naar vinden als ze er niets mee deed!
oh.. je kunt alleen maar privéberichten sturen als je eerst vrienden met iemand wordt. Kom ik helemaal als een opdringerige Jehova over....
xx
ik meld het wel ff in de mod-topic

Done

Waar hangt de angel eigenlijk uit? Er staan al 3 onbeantwoorde berichten.
@ Maja: thanks. Onhandig eigenlijk, dat je geen privéberichten kunt sturen zonder vrienden te zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven