Gezondheid alle pijlers

Geprikt door iets!

17-07-2011 11:14 19 berichten
Ben gisteravond door iets geprikt. Niet in de gaten gehad dus zal het gee jurassic insect zijn. Een mug is het ook niet geweest want daar krijg ik andere bultjes van. Nu heb ik dus een bult (meer een opgezette schijf van een centimeter of drie) en die jeukt als de neten. Afterbite Xtra erop, helpt voor geen meter. Het trekt vanzelf wel weg, maar ik zoek dus even een huis tuin en keukenkastjes remedie uit den oude doosch..... Iemand een idee hoe ik niet al schurkend over straat hoef?
Alle reacties Link kopieren
Azijn al geprobeerd? al gekeken op omaweetraad?
Azijn al geprobeerd?
Ha stukje cake!
Azijn? Natuurazijn of schoonmaak azijn? En gewoon deppen?
Natuurazijn en dan gewoon deppen inderdaad.
Prrrrrrikweg werkt heel erg goed.
Volgens mij maakt het niet veel uit, toch? Ik dacht dat natuurazijn zuiverder was dan schoonmaakazijn..
Op muggenbulten smeer ik overigens ook wel eens eczeemcreme om de jeuk weg te halen.
Azaron.
Gewoon een nat verband. Klaar.
Ammoniak, zit ook in afterbite.
You know how I know? Because I reeaally think so!
inderdaad: azijn of azaron. Het klinkt trouwens alsof je te grazen bent genomen door een horzel. Alleen voel je die meestal wel prikken.
Kan toch een mug zijn geweest. Je lichaam kan anders reageren dan het gewoonlijks doet.

Als je hooikoortstabletjes in huis hebt (Allerfree oid), dan kan je daar een van slikken.
Ik krijg bij een muggenbeet een grote opgezette schijf als ik eraan zit. Iets kouds erop houden?
Nee het was geen horzel, als die steken voel je dat wel. Het is ongetwijfeld zo'n naar mini insect wat echt klotebulten geeft. Azaron en prikweg heb ik niet. Had alleen afterbite Xtra. Ga dus even aan de knoei met azijn. Ben benieuwd.
Hoe zit dat trouwens met een paracetamol via een pleister erop houden? Daar staat me ook iets van bij.
(natuur)azijn en/of ammoniak.

Is echt een goed huismiddeltje.

De beet uitzuigen met een aspivinpen wil ook wel eens helpen, maar volgens mij moet je er dan sneller bij zijn
Klinkt als daas. Daar helpt geen prikweg aan. Als daasbeten bij mij heel erg worden dan neem ik een anti-histamine pilletje, reactine of iets soortgelijks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven