geschokt

dinsdag 11 augustus 2009 om 21:05
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.
Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.
Positief.
Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)
Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.
Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.
Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.
Positief.
Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)
Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.
Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.
Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
woensdag 12 augustus 2009 om 10:35
En ik vrees dat die vent van jou toch een heleboel niet vertelt. Zoals Digitalis ook al zegt, je loopt als hetero niet héél snel HIV op. Zeker als man niet. Ik meen dat je als vrouw vier keer meer kans loopt HIV van een geinfecteerde man op te lopen, dan andersom. Dus hoe zou hij het (en dan ook nog zogenaamd safe) van een vrouwelijke scharrel hebben kunnen oplopen? Ik denk dan toch eerder aan niet veilig werkende prostituees uit risicolanden, of toch homocontacten. Een vriendin van mij kwam daar bij een vorige vriend ook toevallig achter, ie ging niet alleen vreemd met andere vrouwen, maar schuimde in het geniep ook nog homobosjes af, wat hij glashard heeft onkend totdat wij de contactmailtjes op internet haden getraceerd, zwart op wit. Ik zou daar toch álles over willen weten van hem. daar heb je recht op. Waar, wanneer, met wie, alles.

woensdag 12 augustus 2009 om 11:29
Eens met Lindy. Verwijt jezelf niets, verwijt hem alles. Zou hij ook moeten doen. Haske lullig voor hem, maar dat valt in het niet hoe het is voor jou. De kans op HIV oplopen is zeer klein, vooral bij veilige penetratie. Gepijpt worden houdt geen risico in voor de man en beffen terwijl de vrouw niet menstrueert bijna geen risico. Wel voor andere SOA's en die lulhannes had zich moeten testen op alle SOA's, maar ik geloof hem niet.

woensdag 12 augustus 2009 om 11:44
twee van mijn vrienden, een homostel, zijn al heel veel jaren hiv+ en hebben inmiddels aids vanwege dat ze geen medicijnen meer slikken wegens de heftige bijwerkingen.
het heeft mij nooit 1 seconde anders doen reageren op ze. Ze zijn er altijd geweldig mee omgegaan en nu nog.
maar ook zij hebben het maar tegen een paar mensen in hun omgeving verteld.
zo veel sterkte met het wachten op de uitslag....
het heeft mij nooit 1 seconde anders doen reageren op ze. Ze zijn er altijd geweldig mee omgegaan en nu nog.
maar ook zij hebben het maar tegen een paar mensen in hun omgeving verteld.
zo veel sterkte met het wachten op de uitslag....

woensdag 12 augustus 2009 om 13:15
Pfftt, ik leef erg mee. Ik vind de spanning om te snijden. Kun je nagaan hoe het voor desenchante is. Ik hoop dat de afleiding van de kinderen genoeg was om de uren door te komen.
Ik hoop zo op goed nieuws voor wat betreft je test.
Ik kan me overigens voorstellen dat ze tests van mensen met een positieve partner voorrang geven bij de bepaling. Dus ik hoop dat je snel een verlossend telefoontje krijgt.
Ik hoop zo op goed nieuws voor wat betreft je test.
Ik kan me overigens voorstellen dat ze tests van mensen met een positieve partner voorrang geven bij de bepaling. Dus ik hoop dat je snel een verlossend telefoontje krijgt.