Gezondheid alle pijlers

geschokt

11-08-2009 21:05 600 berichten
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.

Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.

Positief.

Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)

Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.

Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.

Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier wordt nog steeds aan je gedacht desenchante...

Iets anders
Ik hoop dat je vandaag de negatieve uitslag krijgt.

Sterkte
Ongelofelijk, geen woorden voor.

Ontzettend veel sterkte, kracht en vooral goed nieuws gewenst.

Ik duim voor je.

*met zoveel mensen die vandaag voor je duimen moet je wel een negatieve uitslag krijgen, toch? *
Ik duim ook voor je!

Heel veel sterkte!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
heb al zoveel aan je moeten denken vandaag... hoop dat het heel gauw 'het einde van de middag' is en dat je een goede uitslag krijgt.... ik hoop het zo, echt zo heel erg.....
DTEEZ!
Lapin, ik hoop echt dat dat opgaat deze keer!
och sinds ik dit begin van de middag gelezen heb, ben je niet meer uit m'n gedachten geweest.

ik heb ook zo te doen met je kinderen, ook al weten ze nu nog van niets....... zo krijgen 't toch moeilijk. hun vader is HIV+, hij heeft hun moeder bedrogen, hopelijk blijft meer ellende hun bespaard, ik hoop 't zo voor jullie!

dikke knuffel
Ik duim me suf voor een goede uitslag. Heel veel kracht en wijsheid om met deze situatie om te gaan.

Knuffel!
Ik druk steeds op F5 en brand ondertussen een kaarsje.
Ik merk ook dat dit topic in m'n gwdachten is. Ik schreef even terug hier iets als 'Pff, wat een verhaal.' Maar het is niet slechts een verhaal wat je toevallig op internet leest. Dit is de werkelijkheid van een mens van vlees en bloed van haar gezin. Nogmaals maar sterkte.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Hier hetzelfde. Ik ben vanalles aan t doen, en kom intussen steeds weer even kijken of er al nieuws is. Hopelijk komt die uitslag vandaag, niet alleen voor Desenchante maar voor ons allemaal.....
Ook ik duim me suf. Ik hoop dat je snel de uitslag krijgt, deze spanning moet slopend zijn.

Dikke knuffel voor jou@
het kaarsje brandt nog steeds voor jullie

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat een ongelooflijke schok voor je. Heel, heel veel sterkte. Het kaarsje brandt voor jullie.
Hallo Desenchante,

Jeetje, wat een spanning....

Graag wil ik aangeven dat de uitslag van vandaag nog niet definitief zal zijn als jij en je partner de afgelopen maanden nog seksueel contact gehad hebben. Het HIV virus heeft een incubatietijd van maximaal 3 maanden. Wat dus wil zeggen dat als je 3 maanden na jullie laatste seksuele contact negatief bent ook echt negatief bent. Je arts kan je hier meer over vertellen en je advies geven.

Veel succes!
Jeetje wat veel reacties weer, ben er stil van.

Maar hier is wel meer voorgeschiedenis, hij heeft dus ook contacten met meerdere mannen gehad. Hij zegt ook dat safe te hebben gedaan, maar hij heeft natuurlijk geen ogen in zn rug. Dus nog meer bedrog, terwijl ik er in die periode vanuit ging dat we onze relatie aan het opbouwen waren. Ongeloofelijk dat dit bestaat en dat HIJ dit heeft gedaan. En dat dit de gevolgen zijn. Ik durf bijna niet meer te hopen. Toch is er die kans dat ik niet besmet ben, dus hou me daar maar aan vast, al voelt het alsof het vonnis al uitgesproken is.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Jee Desenchante.... wanneer kwam je daar achter dan?

Pffff. Ik weet niet goed wat te zeggen. Hoop idd dat je vanmiddag eens goed nieuws krijgt.
Vertelt hij je dat nu allemaal, of wist je dat al?
Jouw hele wereld moet toch onder je uit zijn gevaagd, wat een horror dit!

Ja, dat vind ik echt.
Zonder grappig te zijn: wat zou ik deze man graag een klap willen geven voor alle ellende die hij nu bezorgd door de momenten waarop hij alleen voor zijn eigen genot ging.....
Mijn emoticons doen het niet maar ik wil je een stevige omarming geven. Heel veel sterkte voor jou en je kinderen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
O man, ik zit al met kippevel en wist niet hoe snel na thuiskomst ik moest kijken of er al nieuws was...

Lieve Desenchante, houd je hoofd recht en sterkte!
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je ontzettend kwaad bent op je man. Ongelofelijk!!!

Ik duim nog steeds voor je. Ik hoop zo dat je straks met goed nieuws komt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven