Gezondheid alle pijlers

Getver, ik moet naar de tandarts vanmiddag

18-05-2010 12:49 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even mijn angst weg schrijven (of het juist erger maken )

Ik moet vanmiddag naar de tandarts vanwege kiespijn linksonder. Het begint nu echt met zeuren en ik herken het van de vorige keer.

2 jaar geleden is de kies rechtsonder getrokken na 3 zenuwbehandelingen. Heb er zo geen zin in.

Eén voordeel, het is dit keer wel een andere tandarts. En natuurlijk weet ik wel dat ik nu moet gaan, want die pijn is ook echt geen optie, maar ik zie er gewoon zo verschrikkelijk tegen op.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Succes! en lees hier eens; Verstandskies --- positief verhaal!
Dank Sarah.

Was het maar een verstandkies trekken. Dat is wel te doen. Bij mij dan. Ik vind die zenuwbehandelingen altijd zo erg, dat gepor in je kies. Brrrrrrrrrrr
Ik hou mezelf altijd maar voor, vlak voordat ik naar binnen stap;

Over een uur is het over

Over een uur is het over

Over een uur is het over

Over een uur is het over

Over een uur is het over...
Ik heb gelukkig nog nooit een zenuwbehandeling gehad, wel een negatief verhaal over de verstandkies. Sindsdien ga ik bibberend naar de tandarts, maar ik ga wel. Niet gaan is erger hou ik me dan maar voor.

Vanavond zit je, hopelijk, weer pijnloos op de bank.
quote:Jorina schreef op 18 mei 2010 @ 13:01:

Ik hou mezelf altijd maar voor, vlak voordat ik naar binnen stap;

Over een uur is het over

Over een uur is het over

Over een uur is het over

Over een uur is het over

Over een uur is het over...Haha dat bedacht ik mij altijd als ik een sollicitatie had
Daar ga ik ook voor. Ik moet er niet aan denken dat ik weer weken s'nachts beneden zit met kiespijn/zenuwpijn. Maar ik hoop zo dat het met 1 behandeling over is.

Over een uur is het over..... Is een hele goede. Ga ik zeker gebruiken.
Ik ben juist altijd blij dat ik naar de tandarts mag! Als ik ga dan is dat omdat ik kiespijn heb en dan wordt er wat aan gedaan! De behandelingen doen nooit pijn en je bent daarna, als het allemaal goed gedaan wordt, van die rot kiespijn af!

Dus misschien kun je ook met die instelling gaan....even de behandeling maar dan niet meer die kiespijn

Maar sterkte en straks is het voorbij!
Iedereen dank.

Inderdaad Farfalla, niet zo negatief doen, maar positief denken. Ga ik doen.
Ben net naar de tandarts geweest. Echt net, ben een half uurtje terug. Wortelkanaalbehandeling. Zag er vreselijk tegenop, maar het valt mee. Verdoving werkt nu nog natuurlijk, dus maak me op voor vanavond...

Sterkte.
Sterkte NJB.

Hopelijk is de pijn bij jou weg nu. Ik ben net een grote ibu ingenomen. Ben wel blij dat ik vanochtend meteen gebeld heb. Laat morgen wel weten hoe het gegaan is.
Veel succes! Hopelijk valt het allemaal mee
Ik heb vanuit mijn jeugd trauma's overgehouden aan de tandarts en dan inderdaad vnl. wat betreft gaatjes boren zonder verdoving. Dat zou nl. verboden moeten worden!!

Mijn verstandskiezen zijn er allemaal in het ziekenhuis uitgesneden en dat was geen centje pijn. Wortelkanaalbehandeling idem dito.

Maar laatste keer gaatjes vullen zelfs nog met verdoving door een hele aardig tandarts... ik lag met tranen in mijn ogen op die stoel.
Viel super mee!

Er zit een kleine ontsteking waarschijnlijk doordat de oude vulling lekt. Hij heeft een stukje van de kies afgeslepen zodat die geen drukpunten meer heeft. Volgende week wordt de vulling vervangen,eerst moet de ontsteking even wat rust krijgen.

Ik denk dat ik me van te voren zo druk heb gemaakt omdat de vorige keer zo tegen viel.

De tandarts heeft het zelfs helemaal uitgetekend voor me.

Bedankt voor jullie berichtjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven