Gezondheid alle pijlers

glas doorgeslikt?

23-07-2012 00:29 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kat heeft glas omgegooid (vanaf vensterbank) ik stond erbij en voelde glas tegen mn mond aan komen

Nu heb ik t gevoel dat ik toch glas heb doorgeslikt.. Heb t gevoel dat t in mn keel zit. Waarschijnlijk is er

Niets aan de hand hoor, maar ik ben best wel een beetje bang!! Heb net 2 stukje drroog brood gegeten

En veel water gedronken. Hopelijk niets aan de hand. Ik voel geen pijn
Oh, wacht, ik kreeg aandacht en ik vond TO te dom om te poepen en daardoor bleef ik weg?? Domme ik.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
iphony wat leuk voor jullie, echt leuk nieuws en de kat van je ouders zal heus wel terug komen hoor, althans ik duim voor de zekerheid wel ff
Iphony, kat kopen? :P niet glasproof, maar meestal wel lief haha
Saartje toch.. Heb je t moeilijk? Jij ook al te lang in t vat gezeten? Zuur voor je meis..sterkte er maar mee
Iphony, kat kopen? :P niet glasproof, maar meestal wel lief haha
Laat ik er even een serieuze noot ingooien. De kans dat je glas hebt binnengekregen is zeer klein. Wanneer je jouw lepel 'aftikt' op de pot mayo/appelmoes/pesto/name it is vele malen groter. Indien je de smetvrees TO bent; heb je al wat gedaan met de tips op je andere topics? Lijkt mij handig dat je deze nog eens naleest, je hebt hulp nodig. Sterkte!
Als je zit te trollen, wat blijkbaar zo is ben je echt een dom en debiel wijf en hoof je geen toegang tot internet te hebben.
Nou trusten Saaaaar, iphony en Rara, tegen zoveel onbenul als hier gaat mijn pet te boven

ff fora hoppen
Welke andere topics.. Blijkbaar denken jullie dat ik een ander ben. Alleen ben ik diegene niet. Heb ook

Geen zin om dit steeds te moeten melden
Ik zeg toch; indien. Zo niet, dan heb ik je hopelijk een klein beetje gerustgesteld en een nuttige tip gegeven over lepels en glaswerk. En je vraagt om zulke reacties met zo'n nick.
Thee, kijk es naar jezelf?? Raar schepsel..ook al zo zuur..dat heb je als je de heeeeele dag en nacht op

T forum zit.. ;) succes ermee.. Daaaaaggg
Heb die nick al jaren patricia;) maar wist niet dat mensen oordelen over een naam.. Beetje jammer,

Dat dan weer wel..
Al ben je niet die ander, dan nog is dit een belachelijk topic. Als je echt bezorgd was was je naar de HAP gegaan ipv dit domme topic te openen of dacht je dat er veel mensen met dezelfde ervaring zijn.

Slaap lekker, met of zonder glas. En glaasje op, laat je rijden.
quote:trolletje schreef op 23 juli 2012 @ 01:08:

Thee, kijk es naar jezelf?? Raar schepsel..ook al zo zuur..dat heb je als je de heeeeele dag en nacht op

T forum zit.. ;) succes ermee.. DaaaaagggGrapjas.... ik de hele dag op het forum??? Lappie heeft vanaf het middaguur tot net uitgestaan.
Goeie tip thee.. Laat jij je ook rijden? Wel zo verstandig toch? Fijne avond..and have fun met mensen af te zeiken
Thee, je hoeft je niet te verantwoorden hoor..wat maakt mij t nou uit of je de laptop uit hebt staan..
En TO, leef je nog?
nutteloze post
.
Capuletti, nee zo dood als een pier hehehe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven