Gezondheid alle pijlers

Goed antiroosshampoo

28-02-2013 12:48 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand een goede anti roosshampoo ? Ik heb Head en shoulders al geprobeerd, maar dat helpt niet echt, Ik hoorde laatst dat Head en shoulders zelfs helemaal niet zo goed is om te gebruiken.

Het is voor mijn dochter, heb ook al zwitsal geprobeerd, maar wie heeft er goede ervaringen met een bepaald type shampoo.
Zarqa werkt echt goed tegen roos/eczeem. Het is niet goedkoop, wel zuinig.
Weet je zeker dat het roos is? Gezien twee shampoos niet werken. Mogelijk is het een huidaandoening als eczeem of psoriasis.... dat kan erg op roos lijken weet ik uit ervaring.
Hoe oud is je dochter?

Want zoonlief heeft hier heeeeel lang last van berg gehad.
Vorige week was er een soortgelijk topic waarin we het ook over andere middeltjes, eczeem en berg hebben gehad. Mss kun je dat ff opzoeken?
Head and shoulders bij je dochtertje?

Doe het niet, wat een troep is het.

Het lijkt mij beter eens langs de HA te gaan om te kijken waar de klachten echt vandaan komen, zeker als ze nog zo ' jong ' is.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
In een ander topic las dat TO kinderen in de puberteit heeft.
Ik vind Sanex erg fijn, heel zacht voor je hoofdhuid.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 28 februari 2013 @ 12:55:

Zarqa werkt echt goed tegen roos/eczeem. Het is niet goedkoop, wel zuinig.Inderdaad! Te koop bij o.a. De Tuinen.
Garnier Fructis anti roosshampoo
De hoofdhuid niet te vaak wassen, Zarqa is best goed maar niet voor constant gebruik, mijn dochter dr hoofdhuid werd er kurkdroog van... Waar ze wel tegen kan is de Andrelon shampoo's

De huisarts raadde mij ook head and shoulders omdat daar toch een goedje inzit wat schilfers tegen gaat.. Het hielp maar heel even....

Succes!
bij de apotheek kun je goede shampoo kopen. (laat je voorlichten)

Als het niet werkt, even naar de huisarts, als roos geen roos is, kan het een schimmetlje zijn.
quote:lilalinda schreef op 28 februari 2013 @ 13:41:

bij de apotheek kun je goede shampoo kopen. (laat je voorlichten)

Als het niet werkt, even naar de huisarts, als roos geen roos is, kan het een schimmetlje zijn.

Nee ben al bij de HA geweest, is geen schimmel, echt roos.

maar iedereen bedankt voor de tips , ik ga eens Zarq uitproberen
denorex teer shampoo. Om de dag haar wassen en je bent er binnen no time vanaf. Je moet er alleen wel voor naar de huisarts omdat hij/zij het voor moet schrijven, en het niet gewoon in de winkel te koop is.
Ik heb die van Elvive gebruikt. Werkte prima. Wel ruim 4 euro per fles.
De hoofdhuid goed in masseren met tea tree olie (te koop bij de natuurwinkel) en dit een half uur in laten trekken. Dit deed mijn moeder vroeger bij mij, en dan was ik er weer een maand of drie van af. Nadeel is dat je een aantal dagen vet haar hebt en ruikt naar hondenshampoo, maar voor mij was het een wondermiddel, beter zelfs dan de shampoos die ik op recept van de huisarts had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven