Gezondheid alle pijlers

Haaruitval/dunner

08-02-2011 21:21 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi,

ik plaats maar weer eens een topic omdat ik er echt wel mee zit...

ik heb sinds september/oktober dat ik merk dat mijn haar dunner word, en de laatste maanden valt mijn omgeving het zelfs op, vooraan begint de huid nu ook zichtbaarder te worden(en ik had zo'n dikke bos) als op internet rond kijk is het ijzer tekort ect. maar ik heb tot voor kort veel msm, chollera en magnesium geslikt.

nu (maand)alleen nog drie kleurig viooltje en grote kliss voor mijn acne. dus het lijkt me stug dat het aan tekort van voedingssuplumenten ligt?

ben wel in december gestopt met de (pil) trygynon maar of het daardoor komt?omdat ik het in september al begon te merken..

naar de huisarts gaan doe ik pas als ik stervende ben(heb een nieuwe en die bevalt niet echt,+dat ik geen held ben)

donderdag ga ik naar een homeophaat die een iriscopie heeft voor mijn acne, hopelijk kan hij me hiermee ook verder helpen, begin hier wel door te stressen...

hopelijk zit er iemand hier met DE tip? ben nog maar begin 20!
Het komt wel veel voor dat het stopppen met de pil haaruitval veroorzaakt. Maar misschien toch even je angst overwinnen en bloed laten prikken, dan kun je wat dingen uitsluiten of misschien zit de boosdoener er tussen.
En op het forum Beauty en mode staat ook een topic haaruitval, dunner wordend haar. Misschien dat je daar nog iets aan hebt.
Que? chollera, msm, driekleurig viooltje, grote kliss en iriscopie? Ik zou toch maar even langs de huisarts voor een bloedonderzoek.
Dubbel
Havertje: heb t topic al doorgelopen maar kon nog niet echt direct een herkenbaar verhaal eruit halen behalve het symptoom haaruitval..

Ossiepossie: heb je slechte ervaringen met die producten? mij is verteld dat het allemaal onschadelijk is vandaar dat ik dacht, baat het niet schaad het niet...
Ik heb uitval door stress en ook slechte nagels. Nu slik ik sinds een maand (gewoon van huismerk DA en Kruidvat) een supplement voor huid, haar en nagels, en ik moet zeggen, ik krijg nieuw haar en mn nagels zijn ook steviger!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Jenk schreef op 08 februari 2011 @ 21:30:

vandaar dat ik dacht, baat het niet schaad het niet...

Heb je al overwogen deze stelling om te draaien? Het schaadt je wellicht niet, maar heb je er ook baat bij?

Indien er een medische reden is voor de haaruitval, heb je meer baat bij een bloedonderzoek en medicatie.
Dansen is leuker dan lopen
quote:ossiepossie schreef op 08 februari 2011 @ 21:26:

Que? chollera, msm, driekleurig viooltje, grote kliss en iriscopie? Ik zou toch maar even langs de huisarts voor een bloedonderzoek.Ik dacht precies hetzelfde!
quote:Jenk schreef op 08 februari 2011 @ 21:30:

Ossiepossie: heb je slechte ervaringen met die producten? mij is verteld dat het allemaal onschadelijk is vandaar dat ik dacht, baat het niet schaad het niet...

Baat het niet dan schaadt het niet gaat niet altijd op voor natuurlijke en homeopatische (en soortgelijkige) producten. Wel is het zo dat het je zeker weten een vermogen kost, maar het meestal niet helpt.

De huisarts kan gericht onderzoek doen (bv bloed) en gaat je vragen stellen waardoor het misschien al een stuk duidelijk wordt waardoor het kan komen, het zou zomaar kunnen dat het stoppen met de pil inderdaad van invloed is.

Hoe dan ook, zou ik mijn geld niet uitgeven aan allerlei middeltjes waarvan je niet weet of het werkt (waarschijnlijk niet dus) terwijl je bovendien ook de oorzaak niet eens weet.
Een verwijzing van de huisarts naar de dermatoloog? Als je niet zit te wachten op de huisarts zelf is dat misschien een idee?
heb me voorgenomen als er nog 1 reactie komt over mn haar dat ik direct bel voor een afspraak.. in een opwelling durf ik dat beter...

iemand ervaring met biotine?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven