haarverf gedronken!

vrijdag 9 april 2010 om 18:06
Mn titel zegt het al, ik heb per ongeluk een uur geleden haarverf binnen gekregen. Dit kwam doordat ik thee dronk uit een kopje waar het in zat vermengt met water, dat terug is gezet in een kastje wat dus nog niet afgewassen was. Klinkt echt heel stom, nu ik het zelf ook type, maar het is helaas toch gebeurd.
Nu is mijn vraag, moet ik er nog wat tegen doen? Heb geen grote hoeveelheid binnen gehad, maar voel me toch wel beetje raar. Heb nu namelijk buikpijn en maagzuur en soms lijkt het wel of ik bijna over mn nek ga.
Tips zijn welkom!
Nu is mijn vraag, moet ik er nog wat tegen doen? Heb geen grote hoeveelheid binnen gehad, maar voel me toch wel beetje raar. Heb nu namelijk buikpijn en maagzuur en soms lijkt het wel of ik bijna over mn nek ga.
Tips zijn welkom!
vrijdag 9 april 2010 om 18:38
vrijdag 9 april 2010 om 20:22

zaterdag 10 april 2010 om 05:01
Braken is helemaal niet "oke" als je een bijtende stof binnen hebt gekregen!! Wat een ontzettend stom advies Brown-eyes.. Hartstikke gevaarlijk.
Als je braakt komt die stof nog een keer langs de slokdarm met het risico dat je de boel ontzettend verbrandt. Bijtende vloeistoffen moet je wegspoelen met water.
Dit is precies de reden waarom er een gifwijzer bestaat.
Als je braakt komt die stof nog een keer langs de slokdarm met het risico dat je de boel ontzettend verbrandt. Bijtende vloeistoffen moet je wegspoelen met water.
Dit is precies de reden waarom er een gifwijzer bestaat.