Haat/liefde: maandverband of tampons?
dinsdag 28 januari 2014 om 23:35
Ik freewheel met beide producten. Tampons overdag/werk. Thuis en snachts vind ik maandverband prettiger. Maar het zit me toch in de weg. En toch blijf ik het gebruiken, voelt prettiger dan alleen maar tampons te gebruiken. Misschien omdat je het meer in de gaten kan houden? Want als je te weinig vloeit zijn tampons niet prettig.
Herken je dat ook?
Herken je dat ook?
donderdag 18 september 2014 om 00:56
Ik heb een hekel aan tampons, gebruik ze alleen als ik tijdens mijn menstruatie wil zwemmen. Thuis, 's nachts en op de lichte dagen gebruik ik uitwasbaar maandverband. Als ik de deur uit moet tijdens de zware dagen altijd Libresse, dat vind ik van de wegwerpverbanden nog de prettigste.
Maar wat ben ik blij met de ontdekking (dankzij dit forum!) van wasbaar maandverband. Nooit mee last van jeuk, irritatie, broeierigheid - echt de ontdekking van de eeuw.
Maar wat ben ik blij met de ontdekking (dankzij dit forum!) van wasbaar maandverband. Nooit mee last van jeuk, irritatie, broeierigheid - echt de ontdekking van de eeuw.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)