Gezondheid alle pijlers

Haat/liefde: maandverband of tampons?

28-01-2014 23:35 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik freewheel met beide producten. Tampons overdag/werk. Thuis en snachts vind ik maandverband prettiger. Maar het zit me toch in de weg. En toch blijf ik het gebruiken, voelt prettiger dan alleen maar tampons te gebruiken. Misschien omdat je het meer in de gaten kan houden? Want als je te weinig vloeit zijn tampons niet prettig.

Herken je dat ook?
Maandverband altijd van always, tampons wel van huismerk.
Hier altijd libresse maandverband. Allways heeft zo'n plastic-achtig laagje er overheen, dat gaat broeien. Vind ik heel vies. Ik vergeet alleen steeds welke ik prettig vind, dus kom regelmatig met die Allways thuis
Ik vind huismerk maandverband echt wel slechter helaas. Vind libresse het beste.

Kruidvat of supermarkt merk plakt en zit minder.
Ik heb een hekel aan tampons, gebruik ze alleen als ik tijdens mijn menstruatie wil zwemmen. Thuis, 's nachts en op de lichte dagen gebruik ik uitwasbaar maandverband. Als ik de deur uit moet tijdens de zware dagen altijd Libresse, dat vind ik van de wegwerpverbanden nog de prettigste.

Maar wat ben ik blij met de ontdekking (dankzij dit forum!) van wasbaar maandverband. Nooit mee last van jeuk, irritatie, broeierigheid - echt de ontdekking van de eeuw.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik vind maandverband ontzettend irritant. Het blijft ook gewoon niet goed zitten bij me, haha. Tampons vind ik geweldig. Meestal ook 's nachts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven