Gezondheid alle pijlers

hartkloppingen

12-01-2011 14:03 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds afgelopen vrijdag last van hartkloppingen en een onrustig gevoel vanuit mijn maag/darm streek. Ook krijg ik het heel warm dit houdt een paar seconden aan en gaat dan weer weg. Daarna krijg ik het heel erg koud en schud ik echt als een rietje! Vandaag heb ik het al 3x gehad. Vooral de hartkloppingen vind ik eng. Uit bloedonderzoek is niets bijzonders gebleken (getest op schildklier)

Wie herkent deze klachten en wie weet wat het kan zijn? De dokter zegt dat het spanningen kunnen zijn, maar ik heb geen spanningen...

(Excuses voor eventuele spelling fouten)

Help!
140 is trouwens helemaal niet hoog hoor. Als je hart echt op hol gaat kan het wel boven de 200 uitkomen. En dat wil niet zeggen dat je daaraan doodgaat.
ik zocht laatst iets op over hartkloppingen en kwam dit topic tegen. Ook kwam ik nog een site tegen met redelijk goede informatie, misschien heeft iemand er wat aan... hart- en vaatziekten en als je je echt zorgen maakt, gewoon naar de huisarts!
quote:annabenthe schreef op 14 maart 2011 @ 21:41:

ik zocht laatst iets op over hartkloppingen en kwam dit topic tegen. Ook kwam ik nog een site tegen met redelijk goede informatie, misschien heeft iemand er wat aan... hart- en vaatziekten en als je je echt zorgen maakt, gewoon naar de huisarts!helemaal geen 'redelijk goede informatie'. geen idee wie die site gemaakt heeft, maar het raakt kant noch wal op veel punten. jakkes dat zulke sites nog bestaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven