Heerst er wat?
maandag 27 september 2010 om 18:15
Hallo,
Ligt het aan mij, of heerst er wat? Mijn schoonmoeder en zus zijn net ziek geweest. Ook op mijn werk zijn er momenteel veel zieke collega's.
Nu werd ik wakker vandaag met pijn in mijn keel, verstopte neus, pijnlijk hoofd en hartstikke misselijk. Mijn vriend moest vanochtend overgeven en was ook niet lekker. Gelukkig ben ik vrij vandaag en hoef ik me niet ziek te melden.
Hebben jullie ook veel zieken in de omgeving?
Ligt het aan mij, of heerst er wat? Mijn schoonmoeder en zus zijn net ziek geweest. Ook op mijn werk zijn er momenteel veel zieke collega's.
Nu werd ik wakker vandaag met pijn in mijn keel, verstopte neus, pijnlijk hoofd en hartstikke misselijk. Mijn vriend moest vanochtend overgeven en was ook niet lekker. Gelukkig ben ik vrij vandaag en hoef ik me niet ziek te melden.
Hebben jullie ook veel zieken in de omgeving?
dinsdag 28 september 2010 om 15:59
Voel me vandaag eigenlijk beetje rotter. Ik kom net uit de douche maar de douchestraal voelde niet prettig op mijn huid. Vandaag is mijn vriend jarig en hij wilt uit eten met de familie en mij. Ik ga wel mee maar moet echt mijn best doen om me aan te kleden etc. Alles kost zoveel energie echt een vaatdoek ben ik. Morgen werken, ben benieuwd wellicht ga ik met zn stom kapje lopen zodat ik de bewoners niet besmet, geen gezicht maarja.
dinsdag 28 september 2010 om 22:29
Hier ook, maar alleen ik, man en kinderen hebben nergens last van. Het begon 2 weken geleden met keelpijn en een lichte verkoudheid.. Zelf loop ik nu met meer dan een week met 'watten' in m'n oren, dichte neus en dan weer een loopneus, holtes zitten verstopt (maar nog net niet ontstoken) en hoesten... Geen koorts oid, maar ook niet fit te noemen. Ben overigens wel gewoon aan het werk.. Als de neusspray van de huisarts niet helpt kan ik van de week nog langs komen om me te laten checken (dan loop ik al 3 weken te sukkelen).
Hoor in mijn omgeving er ook meer over..
Hoor in mijn omgeving er ook meer over..