Gezondheid alle pijlers

Heerst er wat?

27-09-2010 18:15 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ligt het aan mij, of heerst er wat? Mijn schoonmoeder en zus zijn net ziek geweest. Ook op mijn werk zijn er momenteel veel zieke collega's.

Nu werd ik wakker vandaag met pijn in mijn keel, verstopte neus, pijnlijk hoofd en hartstikke misselijk. Mijn vriend moest vanochtend overgeven en was ook niet lekker. Gelukkig ben ik vrij vandaag en hoef ik me niet ziek te melden.

Hebben jullie ook veel zieken in de omgeving?
ja
Er heerst gezeik van de bovenste plank. Hier op het forum dan.
nee
Keelpijn komt erg veel voor op het moment, met bijgaande verkoudheid en hoofdpijn.
Nee, wel al gehad met collega's. En het zal met de winter in aankomst nog wel een keer komen, dat de een na de ander zich ziek meldt.
Ja, zeker weten.

Maar het is ook plots zo koud en en nat.
Ja er heerst wat, ik zit zelf met een buikgriepje op de bank.
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 27 september 2010 @ 18:16:

Er heerst gezeik van de bovenste plank. Hier op het forum dan. Heb ik een topic over het hoofd gezien?
ja, idd buikgriep en (durf de smiley NIET te gebruiken...:-) ) verder ook nog keelpijn en algehele malaise..
@blondje ik hoor altijd dat het niks met kou te maken heeft maar een virus. En toch zie ik meer zieken rond deze tijd dan in de zomer (of weekend.... )

Of was het zo dat buiten je temperatuur nu minuscuul verlaagd waardoor virussen meer kans maken omdat je lichaam je energie focust op het warmhouden van je lijf zodat ze minder energie kan stoppen in het bestrijden van virussen? Of is dat een heel mooi bedacht verhaal? Haha
Er heerst al een tijdje een soort van griepvirusje waar de een 1 dag ziek van is en de volgende iets langer,hier hebben we het bijna allemaal al gehad.
Ga maar niet zoeken hoor OOC, het is vermoeiend..
Hoop dat het snel over gaat. Ook i.v.m werk (ik zou voor mezelf gerust kunnen werken daar werk ik wel doorheen maar ik werk met ouderen.. erg vatbare doelgroep)
Dochtertje heeft net twee dagen koorts gehad en nu ligt mijn zoontje als een slap vaatdoekje met verhoging, hoofd en keelpijn op de bank.
Dat is slechts een aids epidemie, die is alweer bijna over.
Ik denk dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!
Buikgriep! :puke:
Ik zit met verstobde oren, hoop maar dat dat snel voorbij is want ik word er kriegel van
Je nick doet vermoeden dat je een zwaar weekend heb gehad. Kruip onder de wol en morgen is je kater weg.
In mijn team van 14 zijn er nu 5 ziek. Keelpijn en verhoging vooral met verkoudheid. De één noemt het heel erg verkouden, de ander griep. Maar met een echte griep ben je denk ik nog een stuk zieker, dan doet echt alles pijn, heb je hoge koorts en doe je niet veel meer dan slapen.

Ik was vanochtend om 9u heel erg blij dat er nog niemand gebeld had om zich ziek te melden. Eind volgende maand moet mijn project afgerond zijn, dat kan nog wel eens een uitdaging worden als er 5 van de 14 ziek thuis zitten. Maar goed, we hebben nog even en we lopen aardig op schema.
ja hoor ut heerst hier ook,

div collega,s en clienten waren vorige week al ziek.

nu ben ik aan de buurt,loop al vanaf donderdag te kwakkelen,vanaf gisteren zoveel mogelijk in mn bed,

er zijn genoeg mensen door mij aan gestoken.
Sinds zaterdag ! Het begon met een pijnlijke keel (die weten te onderdrukken met vicks blue)...... toen snotterig.. en vandaag voel ik me echt kut zegmaar. Mijn oren zitten dicht, mijn hoofd doet zeer, snotneus, en een raar hoestje... bbbrrr !
Hier valt het nog mee alleen de buurvrouw is verkouden.

Maar wie weet wat er nog komen gaat,ik zit er in elk geval niet op te wachten om ziek te worden.
En het is nu ook al bijna donker buiten. Over twee weken wintertijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven