Gezondheid alle pijlers

Hele lage buikpijn

08-02-2013 09:59 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Sinds vanmorgen heb ik ontzettend vervelende lage buikpijn. Maar dan ook echt heel laag. Ik vind het vreemd, want toen ik wakker werd en nog even lag te dommelen in bed, had ik nog nergens last van.

De pijn concentreert zich echt in het midden van mijn buik en ontlasting gaat moeilijk (extra spanning op buik) Ik heb gelijk paracetamol ingenomen, maar dit helpt niet echt.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn en vooral wa ik zou kunnen proberen om er vanaf te komen?

Thanks! Nina
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Obstipatie.

Denk ik dan he, want mijn glazen bol is natuurlijk beslagen.

Doosje Dulcolax halen, twee tabletjes innemen, en over een halve dag ben je er vanaf.
Ik gok eerlijk gezegd dat je zwanger bent van een drieling zonder het te weten en zo meteen gaat bevallen. Als ik jou was zou ik snel een paar namen gaan verzinnen
Obstipatie?

Blaasontsteking?

Menstruatie die dr aankomt?

Darmkrampen?
quote:Sophiaaaaa schreef op 08 februari 2013 @ 10:04:

Ik gok eerlijk gezegd dat je zwanger bent van een drieling zonder het te weten en zo meteen gaat bevallen. Als ik jou was zou ik snel een paar namen gaan verzinnen

Gheghe, dan mag ik mijn studentenkamertje wel aan gaan passen

Maar alle gekheid op een stokje, ik ben er wel een beetje klaar mee nu, met die pijn Het voelt namelijk als zinloos, helemaal nu ik niet weet waar het vandaan komt. Maar om nou naar de huisarts te sprinten..
Je hoeft ook niet meteen nu naar de huisarts te springen. Als je er morgen/overmorgen nog last van hebt of het verslechtert opeens snel, dan kun je dat altijd nog doen.
Probeer die laxeertabletjes van Dulcolax, wie weet is het daarna zo weg. En anders wat Sophiaaaa zegt, een paar dagen afwachten, als het niet weggaat/erger wordt kun je alsnog naar de dokter.

Ik vermoed echt gewoon verstopping, dat kan gruwelijk zeer doen in de buik.
Ik ga eens kijken waar ik het e.e.a. kan scoren, bedankt! Tot die tijd zing ik het nog maar even uit
Etos/Kruidvat heeft het. Kost iets van 3,50 voor een doosje. Succes.
Ik gok op verstopping. Ik herken het namelijk heel erg...

heb alleen er nog nooit aan gedacht laxeertabletjes te slikken, durf dat denk ik niet zomaar op eigen initiatief. Kan dat echt geen kwaad? :$
zolang je het niet elke dag doet, niet nee. Ik heb zelf ook geregeld last van verstopping, Dulcolax werkt bij mij het beste. En het snelste. Met hele erge buikpijn schiet het echt niet op als je pas 3 dagen later naar de wc kan.

Dat spul is gewoon vrij verkrijgbaar en als je het gewoon 1 dag gebruikt kan het geen kwaad.
Oké kaatje dankje!

Ik probeer het altijd met twee kiwi's per dag, werkt ook heel goed tegen verstoppingen
Ja dat hoor ik van meer mensen, maar dat werkt bij mij dus allemaal niet...helaas. :(
Yeah! Het is over na Dulcolax! Heb ik dat ook weer eens meegemaakt
Lekker gepoept dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven