Gezondheid alle pijlers

Help!! beschamend probleem!

17-01-2013 03:58 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben sinds twee dagen gestopt met een antibioticakuurtje en sinds dien heb ik ( denk ik ) een vaginale infectie.. alles jeukt, prikt, brandt, het is rood en opgezwollen..

kan ik hier ook maar iets zelf aan doen?

Ik vind het heel erg genant om naar de huisarts te gaan omdat ik denk dat ze me echt heel raar gaat vinden.. in hoeverre is dit normaal?

asjeblieft antwoord! ik weet niet goed wat ik moet doen..

x
Ik ben erachter gekomen dat ik twee dagen per maand een schimmeltje heb. Precies rond de eisprong! Nou jaaa zeg, wat is daar nu weer de reden van?! Na 2 dagen is het dus ook weer weg...
@ Louba, is het echt een schimmelinfectie? Want het schijnt dat je rond je ovulatie cervixslijm (ja ja) verliest. Bron
quote:IsabellaJosephine schreef op 17 januari 2013 @ 17:02:

[...]

Trouwens, nu we het er toch over hebben: ik had vorige week ook een schimmelinfectie; te veel in de jacuzzi gezeten denk ik. Maar het is vanzelf overgegaan (ben niet meer in de jacuzzi geweest...); afscheiding is weg, jeuk wordt minder. Dat kan toch gewoon?ja hoor, je lichaam kan allerlei dingen prima zelf oplossen. Je hoeft niet altijd maar meteen met medicijnen in de weer.
quote:IsabellaJosephine schreef op 17 januari 2013 @ 17:02:

[...]

Trouwens, nu we het er toch over hebben: ik had vorige week ook een schimmelinfectie; te veel in de jacuzzi gezeten denk ik. Maar het is vanzelf overgegaan (ben niet meer in de jacuzzi geweest...); afscheiding is weg, jeuk wordt minder. Dat kan toch gewoon?Dan is de PH van het water niet ok....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:emma77emma schreef op 17 januari 2013 @ 05:29:

Hartstikke normaal, het is een bekende, vervelende bijwerking van antibiotica.

Je kunt de assistente gewoon even bellen en dan schrijft ze wat voor. En een zalfje voor uitwendig gebruik kun je bij de apotheek kopen.+1.
Roosjeee, voor het geval je het nog niet gedaan hebt: Bel even de huisarts en vertel aan de assistente dat je een vaginale schimmelinfectie hebt (dat komt erg vaak voor na een ab-kuur) en dat je gek wordt van de jeuk.

Waarschijnlijk kun je dan per omgaande bij de apotheek een capsule ophalen die je inbrengt in je vagina en die de schimmel aanpakt. Waarschijnlijk ook nog een zalfje voor de uitwendige plekken.

Ik heb nog nooit op het spreekuur hoeven komen met deze aandoening, ze schrijven meteen telefonisch iets voor want ze geloven je heus wel zonder tussen je benen te kijken.

Ga niet rommelen met de vrij verkrijgbare zalfjes, want dan duurt het alleen maar langer voordat je van de ellende af bent. Je moet echt een inwendige capsule hebben, dus even de huisarts bellen.

Succes!
quote:merano schreef op 17 januari 2013 @ 09:03:

Actigel heet het spul dat je moet hebben van de drogist. Prikt ebmn maar geeft onmidelijk verlichting. Ook handig bij het onderdrukken van eventuele opkomende problemen in de toekomst. Als je naar de huisarts gaat, kijk dan even wat ze je meegeven. Die eitjes werken prima, maar ik persoonlijk verga van de jeuk van zo'n ding. Gelukkig heeft de huisarts ook wel tabletten.

Nou van actigel werd het bij mij alleen maar erger.

Zou ik dus nooit meer halen,evenals femagyn of zoiets.

Gewoon huisarts bellen,en evt even laten zien,het kan ook een SOA zijn he?

Zeker als je het nog nooit gehad hebt,zou ik het toch wel even willen laten zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven