Gezondheid alle pijlers

Help buikgriep !!!

08-07-2013 15:47 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
1,5 maand geleden kreeg ik inneens last van hevige buikgriep.

Zoiezo ben ik nogal vatbaar voor griepjes enzo. maar zo erg en in die tijd van het jaar was nieuw voor mij. Ik heb maarliefst 2 weken met een emmer op mijn schoot op de wc gezeten het stroomde er aan beide kanten letterlijk uit :$ en vrijdag dus weer vreselijk ik was aant werk ik ben kapster en ineens uit het niets zo misselijk en het gevoel over te moeten geven ik rende snel naar het toilettenhok haalde ik nog net maar de wcpot niet meer hellaas. Zit nou tegen afraden van de dokter in aan de antibraakmiddelen en diarreeremmers optimaal werkt het niet maar door ziekte bij ons op het werk hebben meer er last van en de vakantie natuurlijk veel uitval dus ik kan niet anders. Dus morgen met gigantische hoofdpijn buikpijn en misselijkheid maar weer aan de slag :$

Meer mensen die last hebben van buikgriep ???? En mij mogelijk kunnen helpen want ik ben er klaar mee!
Heel de nacht met verschrikkelijke buikloop op de wc. gezeten weinig geslapen nog steeds diarree maar iets minder waterig en kan kleine beetje voeding binnenhouden buikpijn wel fors opgezet rond uur of vijf en nu weer langzaam aan het zakken maar de rest gewoon over net naar de dokter gebeld en advies is gewoon uitzieken *zucht* maar ja blij dat het nu al zo'n 10 uur alleen nog buikpijn is en heel af en toe eventjes lichterlijk misselijk dus we boeken vooruitgang!
Waarom bel je zo vaak de Huisarts hiervoor?

Uitzieken en als het over een dag of 2 nog niet in orde is, dan bel je de huisarts eens weer. Dat was toch ook het advies dat je gisteren gekregen hebt?

Buikgriep is nou eenmaal heel vervelend.
Blijf drinken en blijf proberen wat te eten. Dit is al vanaf vrijdag? En we zijn nu dinsdag. Ik zou morgen opnieuw bellen, want anderhalve maand terug en nu weer lijkt mij niet een gewoon griepje...
Lekker beeldend beschreven allemaal.

Voor de rest eensch met Louba.
Omdat ik het toch niet vertrouwde toch de ha weer gebeld hij denkt aan een mogelijke colitis ulcerosa.... mogelijk met een buikgriepje wat ik erbovenop heb gehad :$
Krijg je een verwijzing voor een internist eva? Wat colitis is een serieuze aandoening.....
Ok. En nu?
Waarom vindt de huisarts het nu ineens wel ernstig? Heb je een verwijzing gekregen?

Blijf in elk geval deze week maar thuis, zodat je zeker niet meer besmettelijk bent.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Colitis ulcerosa is een ontstekingsziekte (-itis) van de dikke darm (het colon) die met zweervorming (ulcera) gepaard gaat.

Sterkte!
Ik moet morgen langs bij een MLD-arts daar zal ik volgens de huisarts o.a bloed en urinetesten moeten ondergaan en waarschijnlijk ook meerdere scans en onderzoeken :$
Sterkte. En hou oud ben je? Die :$$ doet mijn 12 jarige nichtje ook altijd. Krijg er altijd zo'n HVJ wyffie :$$ associatie bij
Om 10 uur afspraak in het ziekenhuis klachten zijn zo goed als over gelukkig ik hoop maar dat ik het gewoon gemeen buikgriepje was...
had ik niet moeten zeggen *zucht* zit dus weer met plotseling opzettende hevige buikpijn.
Net de uitslag van de bloedtest en afgenomen ontlasting gekregen de ontlasting is helemaal normaal en gezond maar ik heb last van bloedarmoede en bloedzinking positieve p-ANCA en negatieve ASCA antistoffen de kans is volgens de MLD-arts en de internist dus aanwezig dat ik colitis ulcerosa heb en moet volgende week maandag dus worden opgenomen en heb dinsdag dan endoscopie dus dat is het nieuws tot nu toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven