Gezondheid alle pijlers

Help!! Mijn vader heeft kanker!!

24-11-2009 19:29 466 berichten
Alle reacties Link kopieren
lieve allemaal!!

18 nov is mijn grote nachtmerrie begonnen!!

Mijn vader "mijn maatje door dik en dun" heeft leverkanker...

ik weet gewoon niet waar ik met mezelf en mijn gevoelens heen moet!!! ik ben een grote en zelfstandige meid van 28 maar voel me nu o zo klein!!

ik ben zo vreselijk bang voor wat mij/ons staat te wachten.. zo bang mijn allergrootste vriend kwijt te raken!! zo vreselijk bang..

mijn vader en ik hebben samen een grote passie, motor rijden, we hebben zoveel plezier gehad, even alles om je heen vergeten en gewoon genieten!! af en toe een bakkie koffie en even kletsen en dan weer verder...

wie wil met mij mee praten, wie heeft hier ervaring mee en kan mij een beetje de weg wijzen, ik ben de weg totaal kwijt!!!
Goedemorgen allemaal.

@Hompeltjepompeltje.....heb je een beetje kunnen slapen?

@Wytske een heel dikke knuffel voor jou.

@Koetje....ja was je gaan zoeken om te kijken hoe met jou en de kleine meid was....en om je een (beetje verlaat) te feliciteren met d'r 1e verjaardag. en dan kom je zo'n verhaal tegen.

Ik heb respect voor je hoe je, je verhaal hier weet op te schrijven en dat je toch zo sterk bent om te blijven schrijven. Ik denk dat veel mensen er ook troost uit weten te halen door hier hun ervaring en verhaal op te kunnen schrijven te weten dat ze niet de enige zijn die door deze ellende gaan. Maar toch hun verhaal kwijt kunnen wanneer ze daar behoefte aan hebben.

Nogmaals een dikke en kom later nog wel eens langs.
Jullie verhalen zijn zo herkenbaar. Kanker is echt de meest kutterige kloteziekte die er bestaat (pardon my french). Een onverwachte dood door een hartaanval is erg, maar als nabestaande heb je nog de troost dat je geliefde niet heeft geleden. Bij kanker zie je mensen stukje bij beetje verdwijnen. Alle menselijke waardigheid wordt ze afgepakt. Je ziet hun angst, hun pijn, hun lijden. En dat hakt erin.