Gezondheid alle pijlers

Help!! Mijn vader heeft kanker!!

24-11-2009 19:29 466 berichten
Alle reacties Link kopieren
lieve allemaal!!

18 nov is mijn grote nachtmerrie begonnen!!

Mijn vader "mijn maatje door dik en dun" heeft leverkanker...

ik weet gewoon niet waar ik met mezelf en mijn gevoelens heen moet!!! ik ben een grote en zelfstandige meid van 28 maar voel me nu o zo klein!!

ik ben zo vreselijk bang voor wat mij/ons staat te wachten.. zo bang mijn allergrootste vriend kwijt te raken!! zo vreselijk bang..

mijn vader en ik hebben samen een grote passie, motor rijden, we hebben zoveel plezier gehad, even alles om je heen vergeten en gewoon genieten!! af en toe een bakkie koffie en even kletsen en dan weer verder...

wie wil met mij mee praten, wie heeft hier ervaring mee en kan mij een beetje de weg wijzen, ik ben de weg totaal kwijt!!!
etentje was super, genoten en erg gelachen!!!

ff er tussen uit en niet na denken over alle ellende wat op mijn rug hangt!!

papa ligt op bed, komt er al bijna niet meer vanaf, bizar wat gaat dat snel zeg ongelooflijk!!

mijn kleine meisje net naar ze toe gebrach mijn moeder past maandag altijd op!! kan ze morgen hoop ik even met opa spelen en hem even alles doen vergeten!! en oma alle liefde geven die ze nu nodig heef!

mijn vader riep mij, ik even heen, zegt ie ik vind het zo fijn dat mijn kleine meisje hier is, ik ga morgen van haar genieten, zij doe mij alles even vergeten en door haar zie ik de zon weer schijnen!! fijn...............

ik ben ook super gesteld op mijn ouders, ze staan dag en nacht voor me[mijn zusje] klaar en doen alles voor iedereen!! heb echt super ouders...... schatten die ik niet missen kan!!
Koe, wat fijn dat je genoten heb, en nog fijner dat je heerlijk gelachen heb.

En er spreekt zo ontzettend veel liefde voor je ouders uit wat je schrijft, ik krijg van het lezen alleen al een heel warm gevoel.