Help ongesteld
maandag 20 juli 2015 om 22:23
Hier behoorlijke menstruaties, bloedverdunners en afhankelijk van invalidentoilet (en die heb je niet op elke hoek van de straat, laat staan achter een boom) Maar mij maak je de pis niet lauw hoor.. Supertampon in combinatie met een nachtmaandverband en anders een kraamverband. En ondertussen een schietgebedje dat er straks links of rechts toch een invalidentoilet opdoemt. Voor de heftigste dagen een extra broek mee in de tas.
maandag 20 juli 2015 om 22:47
Wadlopen is niet fijn als je stevig ongesteld bent, 1 keer gehad. Er zijn daar geen wc's, geen boompje om achter te zitten.
Meisje vroeger op school deed twee superplustampons achter elkaar in. En dan nog die kraamverbanden en het luierbroekje. Nou. Moet lukken.
Ik ben ook altijd blij als het wasbakje in het toilet zelf zit en niet in het portaaltje ervoor.
Veel plezier morgen!
Meisje vroeger op school deed twee superplustampons achter elkaar in. En dan nog die kraamverbanden en het luierbroekje. Nou. Moet lukken.
Ik ben ook altijd blij als het wasbakje in het toilet zelf zit en niet in het portaaltje ervoor.
Veel plezier morgen!
dinsdag 21 juli 2015 om 11:18
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 20 juli 2015 @ 16:27:
Op de zware dagen gebruik ik ook Tena Lady. Dat is het enige waarbij ik niet doorlek. Heeft een geweldig absorptievermogen.Ik ook vooral s'nachts, het ziet er niet uit, maar het is maar voor een dag of 2.
Op de zware dagen gebruik ik ook Tena Lady. Dat is het enige waarbij ik niet doorlek. Heeft een geweldig absorptievermogen.Ik ook vooral s'nachts, het ziet er niet uit, maar het is maar voor een dag of 2.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf