HELP! Wat moet ik doen?
zondag 4 januari 2015 om 20:57
Lieve dames,
Ik ben ten einde raad.
Net lag ik lekker te masturberen met de electrische tandenborstel, toen ik merkte dat het borsteltje losgeschoten is.... Ik heb voorzichtig geprobeerd het borsteltje te verwijderen, maar ik krijg het er niet meer uit!
Naar de spoedeisende hulp durf ik niet, die zien me aan komen...
Wat moet ik nu doen, ik weet het echt niet meer?
Lieve groetjes,
Marels
Ik ben ten einde raad.
Net lag ik lekker te masturberen met de electrische tandenborstel, toen ik merkte dat het borsteltje losgeschoten is.... Ik heb voorzichtig geprobeerd het borsteltje te verwijderen, maar ik krijg het er niet meer uit!
Naar de spoedeisende hulp durf ik niet, die zien me aan komen...
Wat moet ik nu doen, ik weet het echt niet meer?
Lieve groetjes,
Marels
668, the neighbour of the Beast
zondag 4 januari 2015 om 21:33
zondag 4 januari 2015 om 22:01
zondag 4 januari 2015 om 23:11
Nou heb ik wel eens begrepen dat er op de eerste hulp wel eens gekkere voorwerpen eruitgehaald moeten worden.Dus ik denk dat deze mensen nergens meer vanop kijken.
Verhaal van mijn collega.
Die heeft eens meegemaakt dat de ambulance bij de buren moesten komen omdat man vast zat in vrouw.Die zat dus vacuuum gezogen.Er is wel een naam voor maar ik ben het even kwijt.
Lekker dan wordt je samen uit huis gedragen en de buren staan allemaal te kijken
Verhaal van mijn collega.
Die heeft eens meegemaakt dat de ambulance bij de buren moesten komen omdat man vast zat in vrouw.Die zat dus vacuuum gezogen.Er is wel een naam voor maar ik ben het even kwijt.
Lekker dan wordt je samen uit huis gedragen en de buren staan allemaal te kijken
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
maandag 5 januari 2015 om 08:56