help
vrijdag 8 maart 2013 om 13:24
ik weet niet wat er laatste tijd met me aan de hand is maar ik heb last van rare afscheiding en jeuk, net sinds 2 dagen is de jeuk heel erg geworden en daardoor is mijn linker buitenschaamlip opgezwollen er zit niks in ofzo maar ik loop heel moeilijk zitten doet pijn.. wat kan ik verwachten als ik naar de huisarts ga?

vrijdag 8 maart 2013 om 15:44
Even je huisarts bellen dat je een vaginale schimmelinfectie hebt en dan schrijven ze je zo wat voor. Kun je vanmiddag nog ophalen waarschijnlijk.
Pas als je het nog een keer krijgt of het blijft terugkomen gaan ze even een kijkje nemen.
Ik hoefde de eerste keer in ieder geval niet langs te komen.
Bij mij werken de zalfjes trouwens helemaal niet. Die eieren ook niet. Alleen een medicijn werkt. Dus ik vraag meteen om dat medicijn als het weer gebeurd.
Pas als je het nog een keer krijgt of het blijft terugkomen gaan ze even een kijkje nemen.
Ik hoefde de eerste keer in ieder geval niet langs te komen.
Bij mij werken de zalfjes trouwens helemaal niet. Die eieren ook niet. Alleen een medicijn werkt. Dus ik vraag meteen om dat medicijn als het weer gebeurd.

vrijdag 8 maart 2013 om 17:04
Je belt eerst de HA. De assistente vraagt naar je klachten. Jij legt die uit. Aan de hand van de uitleg bepaalt ze of je bij de HA langs kan komen of dat ze je meteen een recept geven.
Als je bij de HA langskomt dan zal ze/hij vragen naar je klachten en wellicht even kijken. Misschien is het niet nodig, misschien wel.
Naar aanleiding van je verhaal en mogelijk onderzoek zal de HA dan bepalen wat er moet gebeuren.
Maar om heel eerlijk te zijn klinkt het als een schimmelinfectie. Bel op vertel je verhaal en als het goed is, ben je binnen drie dagen van je klachten af. Succes!
Als je bij de HA langskomt dan zal ze/hij vragen naar je klachten en wellicht even kijken. Misschien is het niet nodig, misschien wel.
Naar aanleiding van je verhaal en mogelijk onderzoek zal de HA dan bepalen wat er moet gebeuren.
Maar om heel eerlijk te zijn klinkt het als een schimmelinfectie. Bel op vertel je verhaal en als het goed is, ben je binnen drie dagen van je klachten af. Succes!