hersenvliesontsteking ... ze is nog maar 1 jaar
dinsdag 25 september 2012 om 10:08
de dochter van broer...
vannacht buiten bewustzijn geraakt en overgebracht naar het sophia
ik vind het zo erg..
onze moeder is pas overleden onze vader terug gevallen , heeft kanker, en nu dit
zo een lief klein wurmpje ...
ik heb er geen woorden voor
durf nieteens te denken aan de gevolgen ..
als ze het uberhaupt nog red
vannacht buiten bewustzijn geraakt en overgebracht naar het sophia
ik vind het zo erg..
onze moeder is pas overleden onze vader terug gevallen , heeft kanker, en nu dit
zo een lief klein wurmpje ...
ik heb er geen woorden voor
durf nieteens te denken aan de gevolgen ..
als ze het uberhaupt nog red
dinsdag 25 september 2012 om 12:27
Hier ook zo'n duts van 5 rondlopen. Deze heeft 2x! bacteriële pneumonkokken meningitis gehad. Eerste maal door nachtelijke epilepsie aanval ontdek. Heel erg schrikken. Eenmaal op 1 en op 2 jarige leeftijd. Is nu een super sterke meid. Nooit ziek en altijd zonnetje in huis! Sterkte!!
Don't cry because it's over, smile because it happened.
dinsdag 25 september 2012 om 13:30
quote:jasminjasmin schreef op 25 september 2012 @ 12:57:
Ik weet niet of jullie gelovig zijn, ik wel...Ik zal bidden voor je nichtje dat ze er helemaal gezond en wel er uitkomt!
JasminJasmin, bidden helpt sowieso.
Ben zelf ook niet gelovig maar toen mijn dochtertje in het ziekenhuis lag waardeerde ik alle gebeden van vreemde en bekenden heel erg
Totaal offtopic maar mag gezegd worden
@ Evelyn al wat bekend???
Ik weet niet of jullie gelovig zijn, ik wel...Ik zal bidden voor je nichtje dat ze er helemaal gezond en wel er uitkomt!
JasminJasmin, bidden helpt sowieso.
Ben zelf ook niet gelovig maar toen mijn dochtertje in het ziekenhuis lag waardeerde ik alle gebeden van vreemde en bekenden heel erg
Totaal offtopic maar mag gezegd worden
@ Evelyn al wat bekend???
dinsdag 25 september 2012 om 13:40
Oh jeetje, heel veel sterkte.
Huisarts vermoedde vorig jaar bij mijn jongste ook hersenvliesontsteking. Heel erg schrikken. Gelukkig was het bij hem niet zo.
Gatsie!
Ik bid wel niet, maar steek een kaarsje voor jullie aan.
Hoop dat er snel positief nieuws komt en ze snel opknapt!
Huisarts vermoedde vorig jaar bij mijn jongste ook hersenvliesontsteking. Heel erg schrikken. Gelukkig was het bij hem niet zo.
Gatsie!
Ik bid wel niet, maar steek een kaarsje voor jullie aan.
Hoop dat er snel positief nieuws komt en ze snel opknapt!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe