hersenvliesontsteking ... ze is nog maar 1 jaar
dinsdag 25 september 2012 om 10:08
de dochter van broer...
vannacht buiten bewustzijn geraakt en overgebracht naar het sophia
ik vind het zo erg..
onze moeder is pas overleden onze vader terug gevallen , heeft kanker, en nu dit
zo een lief klein wurmpje ...
ik heb er geen woorden voor
durf nieteens te denken aan de gevolgen ..
als ze het uberhaupt nog red
vannacht buiten bewustzijn geraakt en overgebracht naar het sophia
ik vind het zo erg..
onze moeder is pas overleden onze vader terug gevallen , heeft kanker, en nu dit
zo een lief klein wurmpje ...
ik heb er geen woorden voor
durf nieteens te denken aan de gevolgen ..
als ze het uberhaupt nog red
woensdag 26 september 2012 om 18:27

donderdag 27 september 2012 om 09:06
donderdag 27 september 2012 om 12:11
Wat fijn dat het beter gaat met je nichtje!!!
Ik begrijp het dubbele gevoel omdat het vandaag ook je moeders verjaardag zou zijn geweest. Wat mij hielp bij de eerste geboortedag van mijn vader toen hij net overleden was, was de gedachte dat die dag voortaan bijzonder zou zijn omdat die datum staat voor het feit dat hij geboren is en geleefd heeft. En daarom ben ik er nu ook.. en mijn dochtertje ook. Ik herdenk nu op mijn vaders verjaardag zijn leven en dat helpt en voelt goed. Misschien kan jij hier iets mee om het verdriet iets te verzachten
Ik begrijp het dubbele gevoel omdat het vandaag ook je moeders verjaardag zou zijn geweest. Wat mij hielp bij de eerste geboortedag van mijn vader toen hij net overleden was, was de gedachte dat die dag voortaan bijzonder zou zijn omdat die datum staat voor het feit dat hij geboren is en geleefd heeft. En daarom ben ik er nu ook.. en mijn dochtertje ook. Ik herdenk nu op mijn vaders verjaardag zijn leven en dat helpt en voelt goed. Misschien kan jij hier iets mee om het verdriet iets te verzachten
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...

donderdag 27 september 2012 om 13:26
Wat ben ik blij om te lezen dat het beter gaat met het kleine meisje! Wat zullen jullie opgelucht zijn!
Ik hoop dat haar verdere herstel heel voorspoedig zal verlopen en dat ze snel weer helemaal opgeknapt is!
Ik begrijp de blijheid om je nichtje en aan de andere kant het verdriet om je moeder. Wat felice71 daarover schrijft is mooi.
Sterkte vandaag (en de komende tijd)
Ik hoop dat haar verdere herstel heel voorspoedig zal verlopen en dat ze snel weer helemaal opgeknapt is!
Ik begrijp de blijheid om je nichtje en aan de andere kant het verdriet om je moeder. Wat felice71 daarover schrijft is mooi.
Sterkte vandaag (en de komende tijd)
donderdag 27 september 2012 om 13:41
Wat fijn dat het weer wat beter gaat met je nichtje, op de verjaardag van je moeder...je nichtje heeft je moeder misschien wel als beschermengel...
Weet helaas uit eigen ervaring wat je broer meemaakt.
Ik hoop dat de kleine meid snel aan mag sterken en weer met papa en mama mee mag.
Als ik je nog een kleine tip mag geven, blijf je broer de komende tijd nog steunen. Nu het beter gaat met je nichtje zal het voor de buitenwereld "over" zijn terwijl de ouders juist nu de klap vaak krijgen.
Ik vind dat je het iig al super doet!
Weet helaas uit eigen ervaring wat je broer meemaakt.
Ik hoop dat de kleine meid snel aan mag sterken en weer met papa en mama mee mag.
Als ik je nog een kleine tip mag geven, blijf je broer de komende tijd nog steunen. Nu het beter gaat met je nichtje zal het voor de buitenwereld "over" zijn terwijl de ouders juist nu de klap vaak krijgen.
Ik vind dat je het iig al super doet!