Het grote ik-ben-verkouden-lotgenoten topic

woensdag 7 oktober 2009 om 08:01
Gisteravond kreeg ik keelpijn (altijd het eerste teken van een aankomende verkoudheid bij mij) en die werd in de loop van de nacht steeds erger. Ben wel op mijn werk, maar voel me toch niet helemaal super. Moe, keelpijn en beetje slapjes. Ik ben niet zo van het ziekmelden bij het minste of gerinste en ik durf me ook niet goed ziek te melden, want het is de eerste week op mijn nieuwe werk. Maar ja, als je ziek bent ben je ziek natuurlijk...
Wie is er ook verkouden of ziekjes? Hier mag je klagen en mopperen
Wie is er ook verkouden of ziekjes? Hier mag je klagen en mopperen
zondag 14 februari 2010 om 16:57
het is bij mij elke winter weer raak....zodra de temperatuur onder de 15 graden komt zit mijn neus dicht! Nu heb ik al 7 dagen keelpijn en oorpijn.....voornamelijk 's nachts! Vannacht zijn hier ook hoestbuien bijgekomen gevolg een paar uur minder nachtrust en overdag mij ontzettend belabberd voelen!
Morgen toch maar even een bezoekje aan de dokter.....
Morgen toch maar even een bezoekje aan de dokter.....
zondag 14 februari 2010 om 20:59
zondag 14 februari 2010 om 21:03
[quote]Jalisa schreef op 14 februari 2010 @ 16:15:
Hier nog een. Ik ben al sinds september aan het kwakkelen, Ik word er gek van. Griep, verkouden en voorhoofdsholteontsteking wisselen elkaar al maanden af.
heel herkenbaar en ben ook al zo lang aan het kwakkelen van af september totaal geen smaak meer door de verkoudheid, alles smaakt hetzelfde
Hier nog een. Ik ben al sinds september aan het kwakkelen, Ik word er gek van. Griep, verkouden en voorhoofdsholteontsteking wisselen elkaar al maanden af.
heel herkenbaar en ben ook al zo lang aan het kwakkelen van af september totaal geen smaak meer door de verkoudheid, alles smaakt hetzelfde
maandag 15 februari 2010 om 00:33
Hier ook een enorme snottebellenkop!! Het begon bij mij in omgekeerde volgorde deze keer (ach ja, voor de broodnodige variaasie): hoesten en ontzettende pijn met slikken (maar niet in mijn keel maar lager, bij strottenhoofd) en een stem waar Eucalypta jaloers op zou zijn. Vrijdag toch maar naar de dokter en mijn strottenhoofd en luchtpijp zijn helemaal ontstoken. Vrij weinig aan te doen, heb poedertjes met ontstekingsremmer/pijnstiller gekregen en hoestdrank. Nu sinds gisteren ook nog echt snotverkouden geworden en doen mijn oren zeer. En overal spierpijn van het hoesten. Oeioeioei wat ik ben ik zie-hie-lug!!! (heerlijk zo'n lekker klaagtopic over je snotkop)
Ik ben mijn eigen bananenschil

vrijdag 19 februari 2010 om 21:44
Sinds gister heeft de voorhoofdsholteontsteking zich weer eens aangediend. Het lijkt wel alsof ik een vuist in mijn gezicht heb gehad. Ben met een berg paracetamol en neusspray de dag doorgekomen. Gelukkig ben ik nu 2 dagen vrij.
Heb net ibuprofen 600 bruisspul ingenomen maar het doet nog pijn. Voel me wel een beetje stoned van al die pijnstillers nu. Ik bedenk me opeens dat ik ook nog paracetamol met codeine heb liggen. Zou dat werken? Ik heb net wel al een gewoon codeine tabletje genomen tegen het hoesten.
Ik ga maar slapen denk ik. Kan ik mezelf morgen weer verder drogeren.
Heb net ibuprofen 600 bruisspul ingenomen maar het doet nog pijn. Voel me wel een beetje stoned van al die pijnstillers nu. Ik bedenk me opeens dat ik ook nog paracetamol met codeine heb liggen. Zou dat werken? Ik heb net wel al een gewoon codeine tabletje genomen tegen het hoesten.
Ik ga maar slapen denk ik. Kan ik mezelf morgen weer verder drogeren.