Histamine beperkend dieet
woensdag 7 december 2011 om 20:55
Goedenavond,
Vanwege darmklachten moet ik nu 6 weken iom de allergoloog dit dieet volgen, en ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit kennen of gevolgd hebben of zelfs op dit moment volgen.
Het houdt in dat je 6 weken lang alle producten waar Histamine in zit vermijd en dan moeten mn klachten verminderen ben heel benieuwd!
X
Vanwege darmklachten moet ik nu 6 weken iom de allergoloog dit dieet volgen, en ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit kennen of gevolgd hebben of zelfs op dit moment volgen.
Het houdt in dat je 6 weken lang alle producten waar Histamine in zit vermijd en dan moeten mn klachten verminderen ben heel benieuwd!
X
woensdag 7 december 2011 om 21:12
woensdag 7 december 2011 om 21:17
donderdag 8 december 2011 om 15:15
Ik heb even wat rondgesnuffeld en my god, je mag bijna niks! Ik ben nu echt aan het zoeken hoe ik de dag doorkom met zo'n dieet. De tip: "het is verstandig om een dieetiste te raadplegen indien je met dit dieet wilt beginnen",die ik op een site las, is ook inderdaad een goeie...
Ik begin pas in 2012. ik wil nog even genieten van de kerst, dan maar jeuk.
Ik begin pas in 2012. ik wil nog even genieten van de kerst, dan maar jeuk.
zondag 18 december 2011 om 20:54
Bij mij is het geen jeuk, maar last van mn darmen die dan op hol springen, ik heb nu de eerste 1,5 week erop zitten maar het is echt super lastig.
Ik ben ervoor bij een dietiste geweest maar daar werd ik echt niet wijzer van, ik kreeg de lijst mee en bij alles wat ik vroeg kon ze me geen antwoord geven, morgen dus mn zorgverzekering maar bellen of zij een dietiste kennen die hiermee bekend is.
Eten is nu in ieder geval erg saai, ik mis het meeste de kruiden door mijn eten alles smaakt zo saaaaaaaaiiiii.
Dus als iemand tips of trucs heeft of kent, ze zijn allemaal welkom!!!
Ik ben ervoor bij een dietiste geweest maar daar werd ik echt niet wijzer van, ik kreeg de lijst mee en bij alles wat ik vroeg kon ze me geen antwoord geven, morgen dus mn zorgverzekering maar bellen of zij een dietiste kennen die hiermee bekend is.
Eten is nu in ieder geval erg saai, ik mis het meeste de kruiden door mijn eten alles smaakt zo saaaaaaaaiiiii.
Dus als iemand tips of trucs heeft of kent, ze zijn allemaal welkom!!!