Hoe besmettelijk is overgeefsel (lees topic voor uitleg)
donderdag 1 november 2012 om 23:48
quote:Yvonne77 schreef op 01 november 2012 @ 23:25:
[...]
Spetterde het? Dan is de kans enorm groot dat je besmet bent.
Verder is het misschien verstandig jezelf hiermee in te sprayen:
[img]http://www.grabbits.nl/foto/dettol-cleaner.jpg[/img]
[...]
Spetterde het? Dan is de kans enorm groot dat je besmet bent.
Verder is het misschien verstandig jezelf hiermee in te sprayen:
[img]http://www.grabbits.nl/foto/dettol-cleaner.jpg[/img]
vrijdag 2 november 2012 om 00:05
vrijdag 2 november 2012 om 09:00
S0esie, aan je fobie voor overgeven en misselijkheid kun je ook wat doen. Lijkt me niet zo'n slecht idee, want je levensplezier wordt volgens mij best erdoor aangetast als ik op het forum lees waar jij je qua eten allemaal druk over maakt en nu dus weer met een overgevend kind. Lijkt me niet fijn als iets zo op negatieve wijze je leven bepaalt. Ga eens naar de huisarts voor advies voor een gesc hikte therapeut om je van deze fobische klachten af te helpen.
vrijdag 2 november 2012 om 09:23
vrijdag 2 november 2012 om 09:30
quote:Zusenzoo schreef op 02 november 2012 @ 09:23:
En dat werkt met onze kinderen
Misschien een andere baan zoeken, kinderen zijn nogal eens ziek.
Kotsen trouwens ook gewoon als ze teveel hebben gegeten hoor of als er iets dwars zat. Dus hoeft niks te betekenen.
Werken in de kinderopvang is juist heel goed, je bent haast nooit ziek.Wees gerust ik ben een hele goede leidster en heb het beste voor met kinderen! En daar kun jij niks over zeggen! " en dat werkt met onze kinderen " pfff! Get a life
En dat werkt met onze kinderen
Misschien een andere baan zoeken, kinderen zijn nogal eens ziek.
Kotsen trouwens ook gewoon als ze teveel hebben gegeten hoor of als er iets dwars zat. Dus hoeft niks te betekenen.
Werken in de kinderopvang is juist heel goed, je bent haast nooit ziek.Wees gerust ik ben een hele goede leidster en heb het beste voor met kinderen! En daar kun jij niks over zeggen! " en dat werkt met onze kinderen " pfff! Get a life
vrijdag 2 november 2012 om 09:39
Jee Soesie, waarom zo fel? Het forum is niet alleen bedoeld om vragen te stellen, ook om gewoon te discussiëren met elkaar. Jij stelde de vraag hoe groot de kans is dat jij nu ook ziek wordt. Daar is geen statistisch antwoord op te geven. Het ligt maar helemaal aan de reden waarom het kindje moest overgeven.
Maar op een dagverblijf loop je altijd het risico dat je kunt worden aangestoken met het een of andere virus. In de praktijk gebeurt dat niet zo snel hoor. Maar is er een specifieke reden dat je je zorgen maakt om ziek te kunnen worden?
Maar op een dagverblijf loop je altijd het risico dat je kunt worden aangestoken met het een of andere virus. In de praktijk gebeurt dat niet zo snel hoor. Maar is er een specifieke reden dat je je zorgen maakt om ziek te kunnen worden?
vrijdag 2 november 2012 om 09:57
Ik snap je vraag wel, zeker als je op kraambezoek gaat.
Er heerst hier in de buurt een heel heftig buikgriepvirus. Ik werk zelf ook met kinderen en waarschijnlijk heb ik het meegenomen van mijn werk waar ook een aantal kinderen ziek waren voor het weekend (allemaal thuis ziek geworden en zindelijk dus ik ben niet rechtstreeks in aanraking gekomen met hun spuug of poep). Vervolgens werden in het weekend mijn vriend, zoon, ouders, zus, tante, nichtje en nog een bevriend stel met kind allemaal binnen 24 uur nadat ik hun had gezien ziek. Erg besmettelijk dus.
Natuurlijk weet je nooit of je iets onder de leden hebt maar ik begrijp je vraag dus wel. Zo lang je zelf echt nergens last van hebt (ik had wel buikpijn) en er maar 1 kind ziek was op je werk zal het allemaal wel meevallen denk ik. Als er veel kinderen ziek worden zou ik even met de gezinnen waar je op bezoek gaat overleggen.
Er heerst hier in de buurt een heel heftig buikgriepvirus. Ik werk zelf ook met kinderen en waarschijnlijk heb ik het meegenomen van mijn werk waar ook een aantal kinderen ziek waren voor het weekend (allemaal thuis ziek geworden en zindelijk dus ik ben niet rechtstreeks in aanraking gekomen met hun spuug of poep). Vervolgens werden in het weekend mijn vriend, zoon, ouders, zus, tante, nichtje en nog een bevriend stel met kind allemaal binnen 24 uur nadat ik hun had gezien ziek. Erg besmettelijk dus.
Natuurlijk weet je nooit of je iets onder de leden hebt maar ik begrijp je vraag dus wel. Zo lang je zelf echt nergens last van hebt (ik had wel buikpijn) en er maar 1 kind ziek was op je werk zal het allemaal wel meevallen denk ik. Als er veel kinderen ziek worden zou ik even met de gezinnen waar je op bezoek gaat overleggen.
vrijdag 2 november 2012 om 10:00
quote:s0esie schreef op 02 november 2012 @ 09:30:
[...]
Wees gerust ik ben een hele goede leidster en heb het beste voor met kinderen! En daar kun jij niks over zeggen! " en dat werkt met onze kinderen " pfff! Get a life
Je ziet serieus de sarcastische smiley er niet achter?
Dan was het wel serieus bedoeld.
[...]
Wees gerust ik ben een hele goede leidster en heb het beste voor met kinderen! En daar kun jij niks over zeggen! " en dat werkt met onze kinderen " pfff! Get a life
Je ziet serieus de sarcastische smiley er niet achter?
Dan was het wel serieus bedoeld.
vrijdag 2 november 2012 om 19:34