Hoestend wakker
woensdag 18 november 2015 om 02:45
De topic-titel zegt het al: ik hoest mezelf al een week lang om het uur in de nacht wakker, waardoor ik nauwelijks slaap. Inmiddels ben ik in staat mezelf met m'n hoofd tegen de muur knock-out te slaan van uitputting, alles om maar een paar uur rust te krijgen.
Het is geen dikke hoest, eerder een prikkelhoest met dun slijm. Soms is de hoestbui zo erg, dat mijn avondeten mee naar buiten komt. Overdag heb ik er een stuk minder last van.
Wat kan ik hiertegen nemen? Ik ben 21 weken zwanger dus ik weet ook niet of alles veilig is, maar paardenmiddel is welkom.
Het is geen dikke hoest, eerder een prikkelhoest met dun slijm. Soms is de hoestbui zo erg, dat mijn avondeten mee naar buiten komt. Overdag heb ik er een stuk minder last van.
Wat kan ik hiertegen nemen? Ik ben 21 weken zwanger dus ik weet ook niet of alles veilig is, maar paardenmiddel is welkom.
woensdag 18 november 2015 om 04:08
Vervelend voor je zeg!
Mijn zoon hetzelfde, probeer ook van alles.
Enkele tips wat geen kwaad kan
Een ui open snijden en zo dicht mogelijk naast je neer leggen
Een drankje maken van honing, citroen en thijm.
Je borst en rug insmeren met bijvoorbeeld vicks vaborub
Stomen met kruiden
Zorgen dat je op iets zuigt, dropje oid.
Juist omdat je zwanger bent niet te lang mee wachten om naar de huisarts te gaan.
Veel beterschap!
Mijn zoon hetzelfde, probeer ook van alles.
Enkele tips wat geen kwaad kan
Een ui open snijden en zo dicht mogelijk naast je neer leggen
Een drankje maken van honing, citroen en thijm.
Je borst en rug insmeren met bijvoorbeeld vicks vaborub
Stomen met kruiden
Zorgen dat je op iets zuigt, dropje oid.
Juist omdat je zwanger bent niet te lang mee wachten om naar de huisarts te gaan.
Veel beterschap!
woensdag 18 november 2015 om 19:56