Hond heeft condoom opgegeten HELP!
zaterdag 7 november 2009 om 03:03
Is er nog niemand online?
Ik zit nu toch ff zwaar te stressen.
Mijn hond heeft ja hoe genant...
de door 'leuke jongen' op de grond gegooide condoom
te pakken gekregen. We hoorden haar smakkende geluidjes maken. Toen ik ging kijken had ze niets meer in dr bekkie. Maar... het hele huis doorzocht, comdoom is weg. Ze moet hem dus hebben opgegeten. Wat moet ik doen? De hond doet heel normaal. Is dit levensbedrijgend? Kan er iets ernstigs gebeuren ? Moet ik de spoedpost van de dierenkliniek bellen? Oh ik ben echt een beetje in paniek. Wat moet ik ?? HELP!
Ik zit nu toch ff zwaar te stressen.
Mijn hond heeft ja hoe genant...
de door 'leuke jongen' op de grond gegooide condoom
te pakken gekregen. We hoorden haar smakkende geluidjes maken. Toen ik ging kijken had ze niets meer in dr bekkie. Maar... het hele huis doorzocht, comdoom is weg. Ze moet hem dus hebben opgegeten. Wat moet ik doen? De hond doet heel normaal. Is dit levensbedrijgend? Kan er iets ernstigs gebeuren ? Moet ik de spoedpost van de dierenkliniek bellen? Oh ik ben echt een beetje in paniek. Wat moet ik ?? HELP!

zaterdag 7 november 2009 om 12:30
Zo... daar ben ik dan. Na mijn nachtelijke crisis even flink doorgeslapen. (en dat op mijn verjaardag zucht). Hier kwam uiteraard geen response. Alle viva dames lekker in bed. Dus leuke jongen maar even benaderd. Hij is ambulance broeder en vertelde me dat het geen kwaad kon. Met de schrik in mijn lijf dus toch maar gaan slapen. Hond dicht tegen me aan, zodat ik elke keer dat ik mijn ogen open even kan checken. Hond heeft heerlijk geslapen, ik ook. Geen rare toestanden enz. Ik denk dat ik dus maar even afwacht hoe het gaat. Haar eerste drol was nog niet verpakt. Ik hou het de komende dagen gewoon goed in de gaten. Komt hij er over een paar dagen nog steeds niet uit, dan toch maar ff langs de dierenarts. Of ze moet ineens raar gaan doen enz.
Bedankt voor jullie reacties, fijn dat jullie er om gelachen hebben en ik laat het weten hoor, zodra mijn hond een latex drolletje heeft gelegd.
Bedankt voor jullie reacties, fijn dat jullie er om gelachen hebben en ik laat het weten hoor, zodra mijn hond een latex drolletje heeft gelegd.
maandag 9 november 2009 om 05:30
Briefje van je moeder
*edit: nou hij wil duidelijk niet. Kopier het adres even in je browser, hij is veilig voor werk*
*edit: nou hij wil duidelijk niet. Kopier het adres even in je browser, hij is veilig voor werk*
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 9 november 2009 om 23:30
maandag 9 november 2009 om 23:34
quote:hompeltjepompeltje schreef op 09 november 2009 @ 23:30:
Nou vanochtend wel een of ander witte slijm die ze uitpoepte maar geen enkel stukje latex kunnen ontdekken. Vanmiddag was haar poep weer gewoon. Maar volgens pa verteren condooms. Dus kan best zijn dat het er ook niet meer herkenbaar uitkomt.Heb je het je ouders verteld?
Nou vanochtend wel een of ander witte slijm die ze uitpoepte maar geen enkel stukje latex kunnen ontdekken. Vanmiddag was haar poep weer gewoon. Maar volgens pa verteren condooms. Dus kan best zijn dat het er ook niet meer herkenbaar uitkomt.Heb je het je ouders verteld?

dinsdag 10 november 2009 om 00:30
Latex en andere rubbers verteren niet in maag en darmstelsels hoor. Je vader praat poep
Je gebruikt het zelf in bepaalde dierlijke/menselijk celstudies juist omdat het niet verteert.
En die bolletjesslikkers zijn dom, maar niet zo dom om iets te slikken wat in hun lichaam al verteert.
Je gebruikt het zelf in bepaalde dierlijke/menselijk celstudies juist omdat het niet verteert.
En die bolletjesslikkers zijn dom, maar niet zo dom om iets te slikken wat in hun lichaam al verteert.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross