Hond heeft condoom opgegeten HELP!
zaterdag 7 november 2009 om 03:03
Is er nog niemand online?
Ik zit nu toch ff zwaar te stressen.
Mijn hond heeft ja hoe genant...
de door 'leuke jongen' op de grond gegooide condoom
te pakken gekregen. We hoorden haar smakkende geluidjes maken. Toen ik ging kijken had ze niets meer in dr bekkie. Maar... het hele huis doorzocht, comdoom is weg. Ze moet hem dus hebben opgegeten. Wat moet ik doen? De hond doet heel normaal. Is dit levensbedrijgend? Kan er iets ernstigs gebeuren ? Moet ik de spoedpost van de dierenkliniek bellen? Oh ik ben echt een beetje in paniek. Wat moet ik ?? HELP!
Ik zit nu toch ff zwaar te stressen.
Mijn hond heeft ja hoe genant...
de door 'leuke jongen' op de grond gegooide condoom
te pakken gekregen. We hoorden haar smakkende geluidjes maken. Toen ik ging kijken had ze niets meer in dr bekkie. Maar... het hele huis doorzocht, comdoom is weg. Ze moet hem dus hebben opgegeten. Wat moet ik doen? De hond doet heel normaal. Is dit levensbedrijgend? Kan er iets ernstigs gebeuren ? Moet ik de spoedpost van de dierenkliniek bellen? Oh ik ben echt een beetje in paniek. Wat moet ik ?? HELP!
dinsdag 17 november 2009 om 22:22
Grappig, ik dacht dat mijn hond raar was maar gelukkig zijn er meerdere, de mijne heeft er 2 keer eentje opgegeten en die zijn er ook allebei weer uitgekomen, wel heel genant voor een vol terras deed hij zijn behoefte maar bleef maar zitten en naar zijn kont kijken en ja hoor daar hing ie er half uit, kon ik hem dus voor een vol terras eruit trekken. Succes ermee