Hond heeft condoom opgegeten HELP!
zaterdag 7 november 2009 om 03:03
Is er nog niemand online?
Ik zit nu toch ff zwaar te stressen.
Mijn hond heeft ja hoe genant...
de door 'leuke jongen' op de grond gegooide condoom
te pakken gekregen. We hoorden haar smakkende geluidjes maken. Toen ik ging kijken had ze niets meer in dr bekkie. Maar... het hele huis doorzocht, comdoom is weg. Ze moet hem dus hebben opgegeten. Wat moet ik doen? De hond doet heel normaal. Is dit levensbedrijgend? Kan er iets ernstigs gebeuren ? Moet ik de spoedpost van de dierenkliniek bellen? Oh ik ben echt een beetje in paniek. Wat moet ik ?? HELP!
Ik zit nu toch ff zwaar te stressen.
Mijn hond heeft ja hoe genant...
de door 'leuke jongen' op de grond gegooide condoom
te pakken gekregen. We hoorden haar smakkende geluidjes maken. Toen ik ging kijken had ze niets meer in dr bekkie. Maar... het hele huis doorzocht, comdoom is weg. Ze moet hem dus hebben opgegeten. Wat moet ik doen? De hond doet heel normaal. Is dit levensbedrijgend? Kan er iets ernstigs gebeuren ? Moet ik de spoedpost van de dierenkliniek bellen? Oh ik ben echt een beetje in paniek. Wat moet ik ?? HELP!
zaterdag 7 november 2009 om 03:35
Wat erg!!!!! Je ergste nachtmerrie is dat toch wel.....
Ik zou toch de dierenarts bellen. Doet je hond nog normaal? Ademt ie normaal? Je hebt hele grote kans dat het er gewoon aan de andere kant weer uitkomt hoor, maar ik zou zeker wel bellen. Kunnen ze daar ook even lachen
Bij kinderen en munten zijn er zelfs hele tabellen met leeftijd en maximale muntgrootte, als het door de maagklep naar je darmen kan, komt het er weer gewoon uit. Van de gulden tijdperk weet ik dat een rijksdaalder ook voor oudere kinderen te groot was, maar een gulden meestal prima ging.
Heb je een grote hond? Dat maakt ook nog uit, hoe groter, hoe makkelijker het zal gaan. Goed opletten of het eruit komt en als hij verstopt lijkt te zijn, buikpijn krijgt, harde buik, of niet meer wil eten, direct naar de dierendoc gaan. Ik verwacht het aandenken van deze nacht over een dag of 2.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zaterdag 7 november 2009 om 03:38
zaterdag 7 november 2009 om 03:43
zaterdag 7 november 2009 om 03:50
Schijnt vaker te gebeuren: http://www.google.nl/sear ... official&client=firefox-a
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

zaterdag 7 november 2009 om 08:21
Hallo,
Onze hond heeft een keer een stukje ballon opgegeten (toch wel een beetje te vergelijken) en de dierenarts adviseerde een lepeltje zout te geven. In eerste instantie leek het of het niet goed ging, daarna ging hij aan het overgeven en kwam het stukje ballon eruit.
Tja, nu heb je er niets meer aan; maar kan je deze tip bij een volgende date gebruiken:)
Laat even weten hoe het met je hond is?
Gr. Anne
Onze hond heeft een keer een stukje ballon opgegeten (toch wel een beetje te vergelijken) en de dierenarts adviseerde een lepeltje zout te geven. In eerste instantie leek het of het niet goed ging, daarna ging hij aan het overgeven en kwam het stukje ballon eruit.
Tja, nu heb je er niets meer aan; maar kan je deze tip bij een volgende date gebruiken:)
Laat even weten hoe het met je hond is?
Gr. Anne

zaterdag 7 november 2009 om 08:46
Zout geven aan een hond is niet verstandig en wordt tegenwoordig afgeraden (alhoewel hij er wel van gaat kotsen). Meestal spugen honden troep toch uiteindelijk wel uit. Of het komt met de poep mee.
Mocht hij pijn krijgen of niet meer kunnen poepen, dan ga je naar de dierenarts. Maar vermoedelijk kun je het weekend nog wel afwachten. Grote kans dat het er nog wel uitkomt vandaag of morgen.
Mocht hij pijn krijgen of niet meer kunnen poepen, dan ga je naar de dierenarts. Maar vermoedelijk kun je het weekend nog wel afwachten. Grote kans dat het er nog wel uitkomt vandaag of morgen.
zaterdag 7 november 2009 om 09:02
Mijn kat had een fetish voor latex handschoenen, waar ik ze ook verstopte, ze kreeg ze te pakken en vrat er een paar vingers af. Ze zijn er altijd keurig uitgekomen, min of meer verpakt ja
Bij de dierenarts waar ik een tijd gewerkt heb als assistente, kwamen ook regelmatig honden en soms een kat binnen die iets vreemds hadden opgegeten. Meestal ging het goed en poepte het beest alles weer keurig uit. Maar we hebben ook wel eens een hond gehad die een surprise-ei opgegeten had en waarvan het eitje zelf vast was komen te zitten in de dunne darm. Die moest dus wel onder het mes. En ook een keer een hond die botten uit de vuilnisbak gejat had en van binnen helemaal kapot was door de scherpe botsplinters. Vreselijk om te zien hoe het arme beest probeerde de troep uit te poepen.
Je merkt het wel als het hem niet lekker zit. Kokhalzen, steeds braken, harde buik, persen maar niet kunnen poepen, niet eten, zijn wel verdacht natuurlijk.
Bij de dierenarts waar ik een tijd gewerkt heb als assistente, kwamen ook regelmatig honden en soms een kat binnen die iets vreemds hadden opgegeten. Meestal ging het goed en poepte het beest alles weer keurig uit. Maar we hebben ook wel eens een hond gehad die een surprise-ei opgegeten had en waarvan het eitje zelf vast was komen te zitten in de dunne darm. Die moest dus wel onder het mes. En ook een keer een hond die botten uit de vuilnisbak gejat had en van binnen helemaal kapot was door de scherpe botsplinters. Vreselijk om te zien hoe het arme beest probeerde de troep uit te poepen.
Je merkt het wel als het hem niet lekker zit. Kokhalzen, steeds braken, harde buik, persen maar niet kunnen poepen, niet eten, zijn wel verdacht natuurlijk.

zaterdag 7 november 2009 om 09:32
Ik denk dat het wel meevalt. Ik heb drie cairn terriers die ook van alles wel hebbenopgevreten, denk dan aan een rubberen bot, stukken van een tennisbal. Nog nooit een condoom trouwens.. Onze jongse cairn heeft een keer een heel rubberen bot opgevreten van ca 10 cm lang, kwam er in stukken weer uit in 3 dagen...Wel toen voor zekerheid een echo bij de dierenarts laten maken.
zaterdag 7 november 2009 om 10:05
Ik las de topictitel en m'n dag was goed
Even serieus: bolletjesslikkers doen dat toch ook altijd met condooms? Die komen er toch vanzelf weer uit.. Sorry, beetje rare vergelijking, maar dat was het eerste dat er in me opkwam. En jullie inhoud is iets minder schadelijk, mocht het condoom stuk gaan .
Even serieus: bolletjesslikkers doen dat toch ook altijd met condooms? Die komen er toch vanzelf weer uit.. Sorry, beetje rare vergelijking, maar dat was het eerste dat er in me opkwam. En jullie inhoud is iets minder schadelijk, mocht het condoom stuk gaan .
zaterdag 7 november 2009 om 10:26
Nah ja, je kan geen bekeuring krijgen omdat je de drol niet kan oprapen met een poepzakje
Even de DA bellen en die zal je wel vertellen dat de condoom er gewoon weer uit komt. Mijn hond had laatst een stukje ballon opgegeten en ze zit nu naast me te bedelen om een banaantje.
Gaat heus wel goed komen dus.
Even de DA bellen en die zal je wel vertellen dat de condoom er gewoon weer uit komt. Mijn hond had laatst een stukje ballon opgegeten en ze zit nu naast me te bedelen om een banaantje.
Gaat heus wel goed komen dus.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.