Gezondheid alle pijlers

ieuwh..koortslip?

29-08-2012 15:05 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net op mijn 3e college van vandaag aan het wachten kom ik een goede vriend van me tegen van vroeger en geeft mij vol drie kussen op mijn wang. Ken hem al heel lang en weet dat hij vroeger heel wat irritaties en last had van zijn huid (heel veel acné etc) maar nu leek het wel of hij ook een joekel van een koortsuitslag had. Natuurlijk kan het ook de acne zijn en de korstjes daarvan (is dus in vergelijking met de rest van zijn gezicht niet echt te onderscheiden.. ) Maar dit leek toch echt wat meer op een soort van koortsuitslag. Ben zelf qua dat soort dingen en mijn gezicht heel erg preuts en zit niet echt te wachten op zo'n soort gelijke uitslag bij mijn lippen. Hoe groot zou de kans zijn dat je van die drie kussen op de wang ook een koortslip zal krijgen? Moet er wel bij vertellen dat ik er (van vroeger als klein kind durf ik het niet te zeggen) maar ik geloof dat ik er nog nooit een heb gehad!
Ach niet meteen het ergste van maken. Je merkt het vanzelf, kan er nu toch niks meer aan doen.
quote:bijenrompje schreef op 29 augustus 2012 @ 15:12:

Ach niet meteen het ergste van maken. Je merkt het vanzelf, kan er nu toch niks meer aan doen.true that eigenlijk, ach ga me nu nog maar even focoussen op mijn laatste college en dan lekker van het zonentje genieten!
Tsja of nou zeggen 1 op 3, of een kans van 1 op 300 dat maakt eigenlijk niet uit hè....het kwaad is al geschied
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:tjaah schreef op 29 augustus 2012 @ 15:16:

[...]

true that eigenlijk, ach ga me nu nog maar even focoussen op mijn laatste college en dan lekker van het zonentje genieten! :)tja,en dat moet je dus niet doen,in de zon,als je al een koortslip krijgt,wordt hij 3 x zo groot (bij mij altijd)
Jeutje. Maak je hier daadwerkelijk een topic voor aan? Of ben je stiekem een marketing mevrouw van 1 van de bedrijven die koortslip balsems maken van de advertenties die hiernaast staan...
Tja, en de googel werkt natuurlijk niet, en even terug kijken op alle topics over koortslippen is ook vrij moeilijk voor een student.
Moet er wel bij vertellen dat ik er (van vroeger als klein kind durf ik het niet te zeggen) maar ik geloof dat ik er nog nooit een heb gehad!

Huh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven