Gezondheid alle pijlers

Ik ben klaar met dit verkoudheid virus

25-11-2017 20:30 61 berichten
Pfff..... effe klagen al een dikke week aan het snotteren verstopte neus pijnlijke keel, geen stem meer en traan ogen. Sinds vandaag ook koorts er bij koud warm koud warm gek word ik er van.
Spoelen met zoutoplossing doet niks even als pijnstillers voor de keelpijn.
Ik weet dat het gewoon geduld hebben is en de boel uit zieken.
Maar voor nu ben ik er even helemaal klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
27-11-2017 20:50
Superhuisvrouw, veel kleine slokjes bosbessensap nemen. Beetje ermee gorgelen.

Bos bessensap of vlierbessensap werkt dat beter dan sinaasappelsap. En dan de sap niet opdrinken? Morgen man maar naar de winkel sturen .
Beterschap!

@verkoudheidsvirus: krijg toch de tyfus joh want we zijn helemaal klaar met jou!!! Oprotten! Weg met jou bah iedereen wordt hier strontziek van.
groetjes, slagtandje
Zo iets ja slagtandje hoop hier dat de kuur gaat aanslaan ik wil weer slapen mijn ribben doem pijn van het hoesten en ik kan alleen maar vloeibare dingen tot mij nemen de rest krijg ik niet weg. En ben dood moe hier van.
Superhuisvrouw schreef:
28-11-2017 00:07
Bos bessensap of vlierbessensap werkt dat beter dan sinaasappelsap. En dan de sap niet opdrinken? Morgen man maar naar de winkel sturen .

Een stof in de bosbessensap schijnt de bacterien te doden.
Staat het ook in het schap van de supermarkt of alleen te koop bij Holland en barret
Ik wens jullie ook allemaal. Beterschap.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Krijg hier zolangzamerhand maagzuur pijn van al die paracetamol. Heb ondertussen al een paar keer gegorgeld met vlierbessensap.Die keel blijft zo branden en slikken pijnlijk. En moe val zomaar weer in slaap op de bank. Wat zo'n virus wel niet met je kan doen.
single1985 schreef:
28-11-2017 08:22
Zo iets ja slagtandje hoop hier dat de kuur gaat aanslaan ik wil weer slapen mijn ribben doem pijn van het hoesten en ik kan alleen maar vloeibare dingen tot mij nemen de rest krijg ik niet weg. En ben dood moe hier van.
Ik hoop het ook voor je, veel beterschap :)
groetjes, slagtandje
Superhuisvrouw schreef:
28-11-2017 10:35
Staat het ook in het schap van de supermarkt of alleen te koop bij Holland en barret
volgens mij bij sommige supermarkten ook, jumbo
Valt bij jullie eten ook ineens verkeerd echt alles wat ik eet spuug ik weer uit. Alleen water blijft er in zitten.
Nee single 1985 dat niet maar echt eetlust heb ik ook niet. Vervelend als je telkens moet spugen daar gaat alles ook zo zeer van doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven