Gezondheid alle pijlers

Ik ben zielig.

06-02-2013 14:52 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds gisteren allerlei rare tintelingen die door mijn pink schieten. Bij bepaalde bewegingen.

Heb al een tijdje van tijd tot tijd last van rare krampachtige toestanden in mijn elleboog, en onderarm, dus ik vermoed dat er een zenuw niet helemaal lekker zit.

En ik vind mezelf dus zielig.

En ja, als het tintelen niet over gaat ga ik heus wel naar de dokter.

Ik braaf.
668, the neighbour of the Beast
Die arme kindjes in Afrika heb ik ooit nog een boterham gestuurd maar die is nooit aangekomen, stomme postbode, er stond toch heel duidelijk "Avrica" op. (ik was toen 8).

Ik ben ook zieleg, ik zit al uren te wachten op mijn Nescafe koffie bestelling, de laatste capsule is op en IK WIL KOFFIE!!!

Wat zeg ik ik MOET koffie!!!

Oh en een man die mijn nieuwe haar niet ziet zoeen heb ik ook. Ik had ooit een nieuwe bril, had het ding op mijn neus toen ik na een paar uur aan man vroeg "denk je dan de mensen kunnen zien als ik strakjes mijn nieuwe bril op heb?" "Tuurlijk, zei hij, Het is een heel ander montuur". Tsja, jammer dat hij het zelf niet zag.

Mannen, pffffff.
Optimist tot in de kist!
Onder dit topic stond een topic moeder met kanker, dat is zielig!

Wat jij heb is vervelend, maar meer dan dat niet!! Stel je dus aub niet zo aan!
quote:Ikje86 schreef op 06 februari 2013 @ 23:13:

Onder dit topic stond een topic moeder met kanker, dat is zielig!

Wat jij heb is vervelend, maar meer dan dat niet!! Stel je dus aub niet zo aan!En zo is er altijd wel iets wat erger is Ikje. Als je nooit meer over je eigen dingen mag vertellen waar je tegenaan loopt, kan het forum hier wel opgedoekt worden maar daar zijn ze volgens mij ook mee bezig omdat er altijd iets erger is.

In Afrika sterven mensen een heel pijnlijke dood omdat ze kanker hebben en er geen medicijnen beschikbaar zijn. Mag de TO die jij noemde dus ook haar topic niet openen, omdat het altijd erger kan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven