Gezondheid alle pijlers

implantaten

13-03-2010 09:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben en man van rond de 45, ik krijg binnenkort 6 implantaten in mijn bovenkaak ter vervanging van mijn huidige kunstgebit.

Wie heeft hier ervaring mee?

Graag hoor ik wie deze behandeling ook heeft gedaan.
nog geen ervaring .Heb a.s. woensdag afspraak voor het plaatsen van 4 implantaten in m'n onderkaak. Lees hier zeker mee
Ik ga in april heen voor de impantaten , dus ben benieuwdquote:bankje schreef op 13 maart 2010 @ 09:16:

nog geen ervaring .Heb a.s. woensdag afspraak voor het plaatsen van 4 implantaten in m'n onderkaak. Lees hier zeker mee
Pfff...dan wens ik jullie sterkte!

Ik heb sinds juni vorig jaar implantaten in mijn onderkaak en ben er nog steeds niet echt happy mee....ben al tig keer terug geweest, second opinion gevraagd...maar ik schijn een "vlakke" kaak te hebben, niets aan te doen dus. Loop bijna dagelijks met pijn in mijn mond. Als ik 1 wens mocht doen: Mijn eigen tanden terug i.p.v. kunstgebiT.
Owwje, nou dat geeft me wel moed, nou ja niet ieder kaak en gebit is hetzelfde, dus wacht maar eens af.

Maar volgens mijn tandarts moeten alle klachten die ik nu heb tot het verleden behoren.quote:Nammma schreef op 13 maart 2010 @ 09:26:

Pfff...dan wens ik jullie sterkte!

Ik heb sinds juni vorig jaar implantaten in mijn onderkaak en ben er nog steeds niet echt happy mee....ben al tig keer terug geweest, second opinion gevraagd...maar ik schijn een "vlakke" kaak te hebben, niets aan te doen dus. Loop bijna dagelijks met pijn in mijn mond. Als ik 1 wens mocht doen: Mijn eigen tanden terug i.p.v. kunstgebiT.
-

Sterkte met de behandeling
quote:Raffi_online schreef op 13 maart 2010 @ 13:34:

ivm herkenning door Google heb ik het bericht weggehaald. Mocht je nog behoefte hebben aan mijn positieve ervaring dan zal ik deze nog even plaatsen.

Sterkte met de behandeling
Ben vanochtend geweest,de behandeling viel me enorm mee
Zes implantaten, dat zal wat kostten.

Ik heb er eentje en het bevalt me ontzettend goed. Mijn schoonvader van in de 80 heeft er pas eentje laten doen en hem bevalt het ook heel goed.
wie de mens kent houdt van dieren
quote:anthro schreef op 17 maart 2010 @ 15:08:

Zes implantaten, dat zal wat kostten.

Als het medisch noodzakelijk is kost het je alleen een eigen bijdrage voor het gebit.
Dan nog kost het heel veel. En medisch noodzakelijk is het nooit want er zijn altijd goedkopere oplossingen. (kunstgebit, plaatje)
wie de mens kent houdt van dieren
Nightenday: zorg dat je flinke voorraad ijsblokjes hebt om te koelen,die coolpack is niks want die zijn al heel snel weer warm. Het is me heel erg meegevallen met de napijn.
Ben er weer, heb dinsdag de behandeling gehad, alle 6 implantaten op zijn plaats.Heb nog wel een beetje na-pijn, maar het zag er deze ochtend goed uit.

Volgende week gaan de hechtingen eruit.

Dus beste mensen, het valt best mee..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven