Gezondheid alle pijlers

in onzekerheid

16-02-2012 18:59 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,

Ik wil jullie graag wat vragen of misschien hebben jullie wel eens hetzelfde meegemaakt als ik, ik heb namelijk het volgende ;

Ik ben al 8 jaar aan de pil en sinds 7 maanden terug ben ik veranderd van pil omdat ik ineens last kreeg van tussentijdse bloedingen. De dokter zei dat je aan een pil 2/3 maanden moest wennen maar had alsnog last van tussentijdse bloedingen en nu op dit moment ben ik al zo'n 3 maanden achter elkaar ongesteld!

Ben hier mee naar de huisarts gegaan en die heeft een uitstrijkje gemaakt maar er was niks raars (geen soa's of ontstekingen).

Nu zegt die dat ik maar 2 maanden moet stoppen met de pil en als er dan niks veranderd , ik naar de gynaecoloog moet..

Maar zelf heb ik absoluut niet het idee dat het aan de pil ligt want daar heb ik nog nooit eerder problemen mee gehad!

Kennen jullie dit of weten jullie misschien wat het kan zijn ?

Alvast bedankt, Sanne.
Advies van arts opvolgen en eerst kijken of de pil als oorzaak uitgesloten kan worden
Ik zou persoonlijk terug gaan voor direct een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Meteen een echo laten maken.
Ik zou niet wachten maar verwijzing naar de gyn vragen!
Inderdaad, door het wachten ga je het steeds meer zelf invullen terwijl je het niet kan weten. Arts bellen, zeggen dat je het bij nader inzien toch niet vertrouwd en je laten verwijzen naar de gynaecoloog. Die kan je gewoon veel beter en gerichter helpen met dit soort problemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven