Gezondheid alle pijlers

irisscopie

08-06-2009 18:21 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft iemand van jullie ervaring met een irisscopist? Zouden jullie die willen delen? zowel goed als slecht.
Volgens mij is hier al eens een topic over geopend, maar daar heb je nu niet zoveel aan.

Mijn ervaringen zijn ronduit perfect! Ik zal het kort houden.

Voor een bepaald probleem heb ik ruim anderhalf jaar in het ziekenhuis lopen aanmodderen met 'o' resultaat. De arts stelde voor om het orgaan te verwijderen, hiervoor heb ik gelukkig een stokje gestoken.

Ik ben voor mijn probleem bij de iriscopist terecht gekomen en binnen een paar maanden functioneerde mijn orgaan weer zoals-ie hoort te functioneren.

Ik heb e.e.a. met officieel bloedprikken in het ziekenhuis steeds laten controleren en de uitslagen toonden aan dat het goed was!

Daar waar de arts het had opgegeven en mijn orgaan wilde verwijderen onder noemer van 'ziek orgaan, wordt niet beter', kreeg mijn iriscopist het orgaan in een aantal maanden weer in orde...........heel bijzonder.

Er zijn voorstanders en tegenstanders van alternatieve geneeswijzen, dat houd je toch.

Ik zou zeggen: ga je eigen gevoel achterna.

Succes
Zelf nooit geweest, kennissen van mij wel. Die kregen met heel verschillende klachten grotendeels dezelfde adviezen mee (geen ongeraffineerde suiker, witte bloem etc.)

Op de manier waarop schilderspalet er mee om is gegaan lijkt me er trouwens niets mis mee. Dus als je luistert naar de iriscopist dat wel laten checken door een echte arts! (= geen homeopaat). Bij verschil van inzicht zou ik altijd voor het advies van de tweede gaan, maar je kunt natuurlijk een iriscopist laten meekijken.
Dat zeg ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven