Gezondheid alle pijlers

Is het normaal dat neus opzwelt door tampon

02-03-2014 15:59 6 berichten
Ik heb tijdje terug een neusttrauma opgelopen en heb een complexe breuk in mijn kraakbeen daar gaan ze nog wat aan doen maar ik heb ook last gekregen van bloedneuzen ze hebben het dichtgebrand maar ging weer bloeden daarna tampon maar weer bloeden daarna weer dichtgebrand en nieuwe tampon maar nu is mijn hele neus gezwollen aan kant tampon is dat normaal ? Iemand ervaring mee?

Mijn neus is ook jog steeds gekneusd maar zwelling was minder geworden maar nu dus heel erg geworden.
Alle reacties Link kopieren
Als er een tampon in je neus zit is je neus inderdaad enorm dik...

Bloedirritant, maar hee, je ziet er toch al niet uit met dat ding in je neus.

Overigens kan je je er goed naar van voelen. Bij twijfel het ziekenhuis weer bellen.
Zou even de huisartsenpost bellen .

Heb wel eens neusooeratie gehad ooit maar mijn neus was niet gezwollen daardoor.
Ja ik vind het vervelend voor. Zoiets nu te bellen morgen gaan ze hem weer proberen eruit te halen.

En hij is niet alleen dik door tampon want dat is logisch neemt ruimte in beslag maar hij is echt flink opgezwollen ik heb er ectra neus bij aan 1 kaant zeg maat
Alle reacties Link kopieren
Ja als ie er nog inzit wel. Je kunt trouwens flink misselijk en duizelig worden als ze em eruit halen, dus hou daar vast rekening mee. (Niet zelf alleen met de auto gaan ofzo)
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Bedankt janna ik weet hoe het voelt aangezien dit poging nummer 2 is met tampon helaas bloed hij nog steeds dus weet niet wat ze hierna gaan doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven