Je zal het maar hebben...

zondag 27 februari 2011 om 11:15
Wie heeft gisteren naar de uitzending 'Je zal het maar hebben'
gekeken ( http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1070073# )?
Vond de verschillende verhalen heel boeiend. Zeker omdat ik er veel in herken.
Is de moeite waard om er naar te kijken!
gekeken ( http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1070073# )?
Vond de verschillende verhalen heel boeiend. Zeker omdat ik er veel in herken.
Is de moeite waard om er naar te kijken!
zondag 27 februari 2011 om 11:31
Ik heb tot nu toe alle afleveringen gezien en ik vind het echt heel erg boeiend en waar ik vooral goed vind aan het programma dat het zo positief is benaderd. Er wordt echt duidelijk gemaakt dat die mensen niet zielig zijn en echt wel het uiterste uit hun leven willen halen met wat voor handicap/stoornis dan ook. Echt respect! Mijn docher van 10 kijkt er ook naar en die vindt het heel leerzaam.

zondag 27 februari 2011 om 11:42
quote:vlinder72 schreef op 27 februari 2011 @ 11:31:
Ik heb tot nu toe alle afleveringen gezien en ik vind het echt heel erg boeiend en waar ik vooral goed vind aan het programma dat het zo positief is benaderd. Er wordt echt duidelijk gemaakt dat die mensen niet zielig zijn en echt wel het uiterste uit hun leven willen halen met wat voor handicap/stoornis dan ook. Echt respect! Mijn docher van 10 kijkt er ook naar en die vindt het heel leerzaam.
Precies! Heb ook alle afleveringen gezien, het programma van gisteren was meer een samenvatting.
Mijn zoontje kijkt ook altijd mee en heeft een heel ander kijk gekregen op mensen met beperkingen.
Dus ook erg leerzaam!
Precies! Heb ook alle afleveringen gezien, het programma van gisteren was meer een samenvatting.
Mijn zoontje kijkt ook altijd mee en heeft een heel ander kijk gekregen op mensen met beperkingen.
Dus ook erg leerzaam!