Gezondheid alle pijlers

jeuk

18-04-2010 16:09 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een maand of wat heb ik jeuk

Morgen moet ik naar de huisarts en ben niet eerder geweest omdat ik dacht ach, het gaat wel weer over ofzo en ook omdat ik nog geen huisarts had.

Het ging niet over en werd erger.

Ding is, begon onder mn bh bandje. Soort prikkende jeuk. Lijkt wel of ze met naaldjes of mesjes aan t steken zijn en dat jeukt dan.

Daar is het mee begonnen.

Vooral als ik het warm heb/ begin te zweten.

Maar het breid zich steeds verder uit..

Nu zit t over mn hele rug.

Het is vooral als ik het warm heb/ begin te zweten.

Mn kleren drukken of mn rugzak op mn rug hangt.

Dus als ik een strak truitje aan heb jeuken mn armen en buik ook

(heb ik op gelet van de week)

Een prikkende jeuk.

Weet iemand wat t kan zijn?? Dat ik morgen iets meer kan vertellen bij die huisarts als dit?

Ik ken die huisarts niet en ben niet zo`n held ermee. Allergieën heb ik nooit gehad. Weet dat je die kan opbouwen maar lijkt me zo raar dat ik die nu ineens zou hebben...

Het moet gewoon overgaan want ik zie op deze manier helemaal als een berg tegen de zomer op.
Misschien gewoon een broeiend gevoel?

Warmte uitslag?
Het rare is dat er niks te zien is... Geen uitslag en het is niet droog..
Kan ook van binnenuit zijn. Hmmm vervelend voor je meis.. Heb je t sinds je en bepaalde bh of shirtje bent gaan dragen?

Of ben je overgestapt op ander wasmiddel oid?
Zijn het geen smet plekken?Die heb ik op plaatsen waar kleding schuurt en je zweet.zie je vaak pas na een paar dagen rood worden...
nee geen andere kleding of wasmiddel.. Ook al bedacht..

Helaas.. :o(

Ik heb t ondertussen al een heel aantal maanden. Als het smetplekken zouden zijn zou het al rood moeten zijn..

Fijn dat jullie meedenken!!
Als er niets te zien is, dan kan het inderdaad van binnenuit komen.

Vraag in ieder geval aan je huisarts een bloedonderzoek.

Sterkte gewenst.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
heb je ook veel dorst?
Ik had het na mijn bevalling. het schijnt dat mijn huid erg droog was, behalve mijn opperhuid. heb toen een vaselinehoudende creme gehad die vocht inbrengend was en dat hielp heel goed.
Erger u niet, verwonder u slechts!
nee niet meer als normaal...

Maar heb net nog eens zitten googlen..

Mn ma heeft urticaria factitia. Iets met anti hystaminica ofzo.

Te testen met een streep op je onderarm. Zwelt t op dan kan t zo zijn dat je dat hebt.

Ik ben geen dokter maar heb een mooie dikke rooie streep

En via google schreef iemand dat die door te heet douchen de vet/vocht huishouding had verstoord.

Dat zou ook kunnen. Ik heb een tijd heel heet gedouched.. Het is toen wel begonnen...
Ik herken dat prikkende jeukende gevoel wat je omschrijft. Als ik dat zo laat en zou krabben ontstaan er een rode vlek en een droog schraal plekje. Volgens de huisarts had het te maken met de pollen, heb lichte anti-hooikoorts tabletjes gekregen en die helpen goed. Moet die tegenwoordig dagelijks slikken het gehele jaar door, maar dat schijnt geen kwaad te kunnen
Gebruik in ieder geval een tijdje geen zeep en douche lauw. Zo geef je je huid wat rust en de kans om te herstellen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
terug van de huisarts......

Ik schijn een overgevoeligheidsreaktie te hebben.

Heb cetrizine gekregen voor 15 dagen. Werkt t dan moet ik er 3 maanden mee doorgaan en dan kan de huid tot rust komen.

Hopen dus dat t werkt..
voel alleen met je mee..heb het ook elke dag als een idioot als ik me omkleed.vooral mn benen,armen en rug alles jeukt als een gek en krab me helemaal open.
Hier ook een anti- jeukmiddel. Ik gebruik het lang niet elke dag sinds ik weet waar ik allergisch voor ben. Bij mij waren het de noten. Als ik noten had gegeten begon het gedonder.

Gelukkig nog zelden last van.

Van jeuk kun je echt gek worden. Ik heb liever pijn dan jeuk.
Heel veel sterkte ermee!
vandaag de 2e dag met pilletje. sochtends loop ik altijd een heel eind met de hond. Normaal zou ik na 200 meter al de behoefte voelen om mn trui uit te trekken en tegen een boom aan te schurken.. Nu voel ik wel iets maar jeuk mag het niet heten.

Af en toe een stekende jeuk maar is ook zo weer weg en heel lokaal en niet over de hele rug.

Moest t 15 dagen proberen en zit op dag 2... Hoop dat t helemaal weg gaat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven