Gezondheid alle pijlers

Juice plus

23-02-2016 22:28 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Het enige wat er van af valt is je portemonnee
Dat dacht ik dus ook! Het klinkt té goed om waar te zijn...
Nou moeilijk hoor. Ik denk doen. Als je je geld graag weggooit.
Je kunt beter 80 euro in de maand aan een goede diëtist uitgeven.
Detoxen is al pure onzin
Je bent zelf een theepot
Zucht.

Wat Suus zegt.
Life is short. Eat dessert first.
detox je portemonee, in één klap alle overbodige euro's foetsie
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 februari 2016 @ 22:43:

detox je portemonee, in één klap alle overbodige euro's foetsieWord je meteen een stuk lichter. Handig.
Sorry, maar fruit zijn gewoon dikmakers. Eén zo'n lekkere Elstar, banaan of drie mandarijnen en dan kan je weer 100 calorieën wegstrepen uit je dagrantsoen. Voor groente kan je gemiddeld rekenen op 30 kcal per 100 gram.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Egenlijk zijn dit soort praktijken best grof vind ik
Je bent zelf een theepot
quote:retrostar schreef op 23 februari 2016 @ 22:55:

Sorry, maar fruit zijn gewoon dikmakers. Eén zo'n lekkere Elstar, banaan of drie mandarijnen en dan kan je weer 100 calorieën wegstrepen uit je dagrantsoen. Voor groente kan je gemiddeld rekenen op 30 kcal per 100 gram.100 kcal voor een appel? Je kan ook overdrijven natuurlijk.

Sorry, maar fruit zijn gewoon dikmakers. Eén zo'n lekkere Elstar, banaan of drie mandarijnen en dan kan je weer 100 calorieën wegstrepen uit je dagrantsoen. Voor groente kan je gemiddeld rekenen op 30 kcal per 100 gram.eh?? In een appel zitten misschien 70 calorieen. Niks mis mee. Daarnaast zit het boordevol vezels, antioxidanten, mineralen en vitaminen
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 februari 2016 @ 23:02:

[...]

eh?? In een appel zitten misschien 70 calorieen. Niks mis mee. Daarnaast zit het boordevol vezels, antioxidanten, mineralen en vitaminenNog niet eens. Ik heb het net opgezocht: 52 kcal. En die vezels, etc, ook nog.

Sorry, maar fruit zijn gewoon dikmakers. Eén zo'n lekkere Elstar, banaan of drie mandarijnen en dan kan je weer 100 calorieën wegstrepen uit je dagrantsoen. Voor groente kan je gemiddeld rekenen op 30 kcal per 100 gram.Klopt absoluut niet. Banaan wel. Appel en mandarijnen een stuk minder.

Sorry, maar fruit zijn gewoon dikmakers. Eén zo'n lekkere Elstar, banaan of drie mandarijnen en dan kan je weer 100 calorieën wegstrepen uit je dagrantsoen. Voor groente kan je gemiddeld rekenen op 30 kcal per 100 gram.

Mwah, een banaan geeft meer calorieen, voor de rest valt het mee hoor

overzicht

Vers eten kauwen is ook wat waard ( verzadigingsgevoel)
Je bent zelf een theepot
quote:doornroosje9 schreef op 23 februari 2016 @ 23:07:

[...]

Klopt absoluut niet. Banaan wel. Appel en mandarijnen een stuk minder.Er zitten vaak maar vier of vijf appels in een kilo hoor. Mandarijnen zijn ook al gauw 100 gr per stuk.
quote:Mevrouw75 schreef op 23 februari 2016 @ 23:05:

[...]

Nog niet eens. Ik heb het net opgezocht: 52 kcal. En die vezels, etc, ook nog.zie, het is niks. Als vrouw eet je toch 2000- 2200 calorieen per dag, daar kan je toch heel wat appels en bananen voor wegkauwen. Als je denkt dat fruit een dikmaker is dan vraag ik me af wat je dan wel ongestoord kan eten.
quote:SuzanneSuus schreef op 23 februari 2016 @ 23:08:

[...]

Mwah, een banaan geeft meer calorieen, voor de rest valt het mee hoor

overzicht

Vers eten kauwen is ook wat waard ( verzadigingsgevoel)dat maar vergeet niet de unieke samenstelling van voedingsstoffen in de verschillende fruitsoorten. daarom altijd lekker varieren, minimaal twee keer per dag
Komkommer en augurk, daar kan je rustig van gaan bunkeren.
quote:retrostar schreef op 23 februari 2016 @ 23:48:

Komkommer en augurk, daar kan je rustig van gaan bunkeren. en veel water drinken
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 februari 2016 @ 23:53:

[...]

en veel water drinkenJa, dat hoort zo. Ik doe meestal koffie of thee want die zijn warmer.
quote:retrostar schreef op 24 februari 2016 @ 00:06:

[...]

Ja, dat hoort zo. Ik doe meestal koffie of thee want die zijn warmer.ik doe dat ook graag, maar dan wel met een bananensoes of appeltaart, want fruit moet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven