Gezondheid alle pijlers

Kaak gebroken

01-01-2015 11:32 12 berichten
..
anoniem_205040 wijzigde dit bericht op 01-07-2016 11:19
Reden: ..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ach meid wat een slecht begin van je jaar! Geen ervaring mee helaas, maar wel een dikke

Hoe kwam t dat je viel?
Wat akelig! Krijg kippenvel als ik het lees. Veel beterschap!
Auwwww!

Geen ervaring maar ik wens je veel sterkte.
Ja en?
Mijn kaak is op twee plaatsen gebroken geweest. Ik zal je het verhaal besparen hoe dat kwam..

Mijn kaak moest geopereerd worden; er werden schroefjes ingezet. Ook werd mijn kaak voor 4 weken dicht "genaaid". Na 4 weken duurde het nog een paar maanden voordat ik weer goed mijn mond wijd open kon doen. Ook harde dingen eten waren geen pretje.

Na ruim een jaar begon ik last van de schroefjes te krijgen dus werden ze met een operatie er weer uitgehaald. Toen bleek ook dat 1 schroefje los zat. Kaak was wel goed genezen dus er hoefde niks meer erin.

Al met al geen pretje. Ik hoop dat het bij jou meevalt!
Ontwricht (door het uithakken van een scheef zittende verstandskies) wel maar gebroken gelukkig niet, ik had wel twee weken pijn, veel soep en kwark gegeten. Sterkte, dit lijkt me veel erger.
verba volant, scripta manent.
.
anoniem_205040 wijzigde dit bericht op 01-07-2016 11:19
Reden: .
% gewijzigd
Beterschap!
...
24 jaar geleden mijn kaak op 3 plaatsen gebroken gehad. Kaak werd geopereerd en met staaldraad vastgezet. Ik kon 6 weken alleen vloeibaar door een rietje drinken. Ruim 18 kilo afgevallen en was al niks.

Ook waren mijn kiezen in mijn kaak afgebroken en gevolg daarvan steeds ontstekingen in mijn kaak gehad. Ik heb nu dus kronen en implantaten in mijn mond. De nasleep was onderhand erger dan de gebroken kaak zelf.

Ik was trouwens gewoon simpel flauwgevallen op straat en op mijn kaak terechtgekomen.
Poeh heftig!
quote:MarianneDavids schreef op 01 januari 2015 @ 11:46:

Ontwricht (door het uithakken van een scheef zittende verstandskies) wel maar gebroken gelukkig niet, ik had wel twee weken pijn, veel soep en kwark gegeten. Sterkte, dit lijkt me veel erger.Zat jij soms bij die horrortandarts die nu aan Frankrijk wordt uitgeleverd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven