Kalender wekkertje
woensdag 28 maart 2012 om 13:40
Mijn oma heeft moeite met welke dag van de week het is. Nu wil k haar een soort klokje geven waarop de dag en de datum zijn af te lezen. Ik weet alleen niet goed hoe zo'n ding heet. Ik vond wel iets op de site van thuiszorg maar die kost ruim over de ¤ 100 en ik vraag me af of er niet iets goedkoper bestaat. Iemand tips? De tijd hoeft er niet op te staan, alleen de dag en datum in het Nederlands.
Voorbeeld.
Voorbeeld.
Bedankt!
Voorbeeld.
Voorbeeld.
Bedankt!
woensdag 28 maart 2012 om 14:02
Ik heb ze zelf nooit goedkoper kunnen vinden en heb toen een soort bureaukalender gemaakt die je zelf moet omslaan. Die zei dan: woensdag 27 maart 2012. Maar ik kan me voorstellen dat er niet elke dag iemand bij je oma is om hem om te slaan? Thuiszorg wil dit soort dingen ook nog wel eens doen voor cliënten trouwens.
woensdag 28 maart 2012 om 14:37
De 'echte' zijn zo te zien inderdaad allemaal reteduur. Raar is dat eigenlijk voor iets dat heel simpel lijkt. Ik kon er vele vinden, maar niets onder de 90 euro.
Wellicht kun je zoiets nemen en dan over de Engelse dagen Nederlandse stickertjes plakken?
Een voorbeeld
Hij omcircelt de datum en bovenin staan dan de Engelse dagen, maar daar valt wellicht wel omheen te werken. 't is alleen niet zo groot. Maar wel het enige dat ik kan vinden met die functies dat een beetje betaalbaar is. Anders zit je inderdaad al zo op die 100 euro.
Wellicht kun je zoiets nemen en dan over de Engelse dagen Nederlandse stickertjes plakken?
Een voorbeeld
Hij omcircelt de datum en bovenin staan dan de Engelse dagen, maar daar valt wellicht wel omheen te werken. 't is alleen niet zo groot. Maar wel het enige dat ik kan vinden met die functies dat een beetje betaalbaar is. Anders zit je inderdaad al zo op die 100 euro.