Katten allergie
dinsdag 24 april 2012 om 15:23
Hoi allemaal!
Ik heb een vraagje met betrekking tot allergie! Ik heb jarenlang met twee katten in huis gewoond, nooit ergens last van gehad (wel van andere allergieen, maar geen katten).
Echter, sinds ik uit huis ben en dus geen katten meer heb, krijg ik er last van zodra ik naar mijn moeder ga. Niezen, loopneus, jeukende ogen.
Iemand goede tips? Ik wil wel graag mn moeder kunnen blijven bezoeken, zonder al te veel last....
Bedankt!
Ik heb een vraagje met betrekking tot allergie! Ik heb jarenlang met twee katten in huis gewoond, nooit ergens last van gehad (wel van andere allergieen, maar geen katten).
Echter, sinds ik uit huis ben en dus geen katten meer heb, krijg ik er last van zodra ik naar mijn moeder ga. Niezen, loopneus, jeukende ogen.
Iemand goede tips? Ik wil wel graag mn moeder kunnen blijven bezoeken, zonder al te veel last....
Bedankt!
dinsdag 24 april 2012 om 15:34
ik heb het ook plots gekregen, omdat ik toen al bij een alternatieve arts liep vanwege vermoeidheid, heeft hij toen ook wat gedaan tegen die allergie, en het werkte! geen jeuk meer, geen rode vlekken of niezen maar wat hij precies gedaan heeft dat kan ik je niet zeggen, maar je kunt er dus blijkbaar ook weer vanaf komen!
(die alternatieve arts doet bioresonanstie en kleurentherapie)
(die alternatieve arts doet bioresonanstie en kleurentherapie)
dinsdag 24 april 2012 om 16:04
dinsdag 24 april 2012 om 19:50
vraag zeker niet aan je moeder om kort voor je langs komt even te stofzuigen!!!!!! Een kattenallergie gaat niet om de haren, maar om de huidschilfers. Stofzuigen zorgt er voor dat allerlei kleine mini deeltjes gaan vliegen, dus ook die huidschilfers. Hoe fanatieker en hoe vlakker voordat jij komt er gestofzogen is, hoe erger. Als je smiddags komt, laat haar dan op zijn laatst sochtends vroeg stofzuigen, zodat de schilfers weer kunnen gaan liggen.
Beter is een stofzuiger met een hepa filter. Dit ding zorgt er voor dat de huidschilfers wel in de stofzuiger blijven,e n niet meer uitgeblazen worden aan de achterkant.
Beter is een stofzuiger met een hepa filter. Dit ding zorgt er voor dat de huidschilfers wel in de stofzuiger blijven,e n niet meer uitgeblazen worden aan de achterkant.