Kiespijn.
vrijdag 31 januari 2014 om 13:37
Ik heb kiespijn. Niet een heel klein beetje, maar alles overheersend bepalend. Doe al 3 nachten geen oog dicht. Oorzaak is een dwarsliggende, met mijn kaak vergroeide verstandskies.
Alle 'klazienuutzalk' trucjes heb ik inmiddels geprobeerd (Kruidnagel, watje met wodka enz). De omzet van de apotheek is gered voor dit jaar door mijn grootschalige inkoop van ibuprufen.
Niks helpt!
En nu komt mijn probleem.... Ik ben als de dood voor de tandarts!
Ik ben al 12 jaar niet geweest en ik krijg nog liever een kind.
Wat ik met dit topic wil? Niks... Behalve afleiding in de stille hoop dat het overgaat.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
vrijdag 31 januari 2014 om 13:40
Naar de angsttandarts gaan een idee? Dat is namelijk de enige manier waarop je mij naar de tandarts krijgt.
Bij kiespijn druppel ik tot ik naar de tandarts kan Dentinox (voor doorkomende tandjes).
Bij kiespijn druppel ik tot ik naar de tandarts kan Dentinox (voor doorkomende tandjes).
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
vrijdag 31 januari 2014 om 13:41

vrijdag 31 januari 2014 om 13:43
Als de sodemieter je huisarts opbellen voor valium. Dan als de sodemieter de tandarts opbellen en er direct heen gaan. Laat anders iemand anders bellen en neem gewoon je moeder, vriendin, vriend of zus mee. Zo moet je het weekend niet in willen gaan. Als je in het weekend gaat moet je ook nog eens een hoog weekendtarief betalen. NU BELLEN!

vrijdag 31 januari 2014 om 13:48
Ratio en emotie liggen erg ver uit elkaar bij angst voor de tandarts, Thula. In mijn geval kan ik zeggen dat ik al eens bij de tandarts uitstekend verdoofd ben, nergens last van heb en de gevolgen daarna ook wel te dragen zijn.
En toch, ik ste het al zó lang weer uit. Lalalalalaaaaa ik ben gewoon te druk met andere dingen....