Gezondheid alle pijlers

Kijkoperatie Endometriose

25-09-2018 08:10 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Zit momenteel te wachten in de wachtkamer voor een kijkoperatie ivm Endometriose.

Zijn hier vrouwen die daar ervaring mee hebben? Zenuwen beginnen redelijk te komen haha. Eerste operatie ooit.

Fijne dag!
Succes! Mijn dochter is twee weken terug geweest voor een kijkoperatie. Ze heeft nog wel wat last van napijn van de operatie, maar tot nu toe niet de heftige buikpijn meer die ze voor de operatie had.
You know my name, not my story!
Tammy77 schreef:
25-09-2018 08:20
Succes! Mijn dochter is twee weken terug geweest voor een kijkoperatie. Ze heeft nog wel wat last van napijn van de operatie, maar tot nu toe niet de heftige buikpijn meer die ze voor de operatie had.
Dankjewel! Wat fijn dat ze het achter de rug heeft, en niet meer die heftige buikpijn heeft! Die is echt verschrikkelijk :-(
Hopelijk is ze snel weer de oude!
Ik ben 8 jaar geleden geopereerd. Operatie was prima maar het heeft hij mij helaas weinig geholpen. Wel eindelijk een een een diagnose want tot dat moment was er nog twijfel. Succes!
Koettie schreef:
25-09-2018 08:44
Ik ben 8 jaar geleden geopereerd. Operatie was prima maar het heeft hij mij helaas weinig geholpen. Wel eindelijk een een een diagnose want tot dat moment was er nog twijfel. Succes!
Dankjewel! Wat vervelend dat het weinig geholpen heeft zeg! Hoe gaat het nu met je? Een diagnose is dan inderdaad wel erg fijn, al die onzekerheid pff.
Ik heb er ook 1 gehad. Viel me heel erg mee. Bij mij bleek het gelukkig mee te vallen.

Een maand geleden heb ik een ltt gehad en hebben ze meteen gekeken of alles nog goed was en toen hebben ze niets gevonden.
Anoniem126 schreef:
25-09-2018 08:56
Dankjewel! Wat vervelend dat het weinig geholpen heeft zeg! Hoe gaat het nu met je? Een diagnose is dan inderdaad wel erg fijn, al die onzekerheid pff.
Sinds ruim een half jaar heel goed. Ik werd altijd overal doorheen ongesteld. Nu de mirena en de qlaira en dat werkt voor mij. Maar is voor iedereen weer heel anders, dat maakt het zo lastig.
Hoe is het gegaan? Voel je je een beetje oke?
Koettie schreef:
25-09-2018 09:34
Sinds ruim een half jaar heel goed. Ik werd altijd overal doorheen ongesteld. Nu de mirena en de qlaira en dat werkt voor mij. Maar is voor iedereen weer heel anders, dat maakt het zo lastig.
Wat super fijn zeg! Fijn dat de Mirena en Qlaira bij jou goed werken! Bij mij helpt Provera het beste :) Precies, het is altijd kijken waar je zelf goed op reageert.

Het ging trouwens wel goed! Wel lange dag zo, maar fijn dat er een deel is weggehaald :)
Anoniem126 schreef:
25-09-2018 18:51
Wat super fijn zeg! Fijn dat de Mirena en Qlaira bij jou goed werken! Bij mij helpt Provera het beste :) Precies, het is altijd kijken waar je zelf goed op reageert.

Het ging trouwens wel goed! Wel lange dag zo, maar fijn dat er een deel is weggehaald :)
Zoveel mensen.. Ik ging echt heeel slecht op provera.

Fijn dat ze veel hebben kunnen verwijderen. Nu even bijkomen de komende dagen!
Even een vraagje!
Ze hebben vorige week dinsdag 2 keer verkeerd geprikt met het infuus, en daarna vloeistof onder de huid gespoten ipv in de ader. Wat pijnlijk!
Maar nu blijft de arm bij dingen oppakken, buigen enzo echt branden, en verlies af en toe kracht in de pols.
Ook is het erg blauw.

Iemand dit ook gehad en enig idee hoelang het duurt voor dit over Is? Het is namelijk nogal irritant :)
Ik zou dat echt even navragen bij het ziekenhuis Anoniem. Misschien dat ze er even naar moeten kijken, krachtverlies klinkt niet zo goed.

Genees je verder goed?
Koettie schreef:
03-10-2018 08:27
Ik zou dat echt even navragen bij het ziekenhuis Anoniem. Misschien dat ze er even naar moeten kijken, krachtverlies klinkt niet zo goed.

Genees je verder goed?
Thanks voor je reactie! Ga ik doen!
Op zich gaat de genezing goed. Hechtingen zijn er uit en wonden zien er netjes uit :)

Alleen ze hebben tijdens de operatie onrustige darmen ontdekt, en dat willen ze volgende week verder onderzoeken. Ook heb ik vaak spontane blauwe plekken, dit gaan ze ook uit zoeken. Zo blijf je bezig, maar wel fijn dat ze het zo serieus nemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven