Kijkoperatie Endometriose
dinsdag 25 september 2018 om 08:22
Dankjewel! Wat fijn dat ze het achter de rug heeft, en niet meer die heftige buikpijn heeft! Die is echt verschrikkelijk
Hopelijk is ze snel weer de oude!
dinsdag 25 september 2018 om 08:56
Dankjewel! Wat vervelend dat het weinig geholpen heeft zeg! Hoe gaat het nu met je? Een diagnose is dan inderdaad wel erg fijn, al die onzekerheid pff.
dinsdag 25 september 2018 om 09:34
Sinds ruim een half jaar heel goed. Ik werd altijd overal doorheen ongesteld. Nu de mirena en de qlaira en dat werkt voor mij. Maar is voor iedereen weer heel anders, dat maakt het zo lastig.Anoniem126 schreef: ↑25-09-2018 08:56Dankjewel! Wat vervelend dat het weinig geholpen heeft zeg! Hoe gaat het nu met je? Een diagnose is dan inderdaad wel erg fijn, al die onzekerheid pff.
dinsdag 25 september 2018 om 18:51
Wat super fijn zeg! Fijn dat de Mirena en Qlaira bij jou goed werken! Bij mij helpt Provera het beste
Het ging trouwens wel goed! Wel lange dag zo, maar fijn dat er een deel is weggehaald
dinsdag 25 september 2018 om 21:18
Zoveel mensen.. Ik ging echt heeel slecht op provera.Anoniem126 schreef: ↑25-09-2018 18:51Wat super fijn zeg! Fijn dat de Mirena en Qlaira bij jou goed werken! Bij mij helpt Provera het bestePrecies, het is altijd kijken waar je zelf goed op reageert.
Het ging trouwens wel goed! Wel lange dag zo, maar fijn dat er een deel is weggehaald![]()
Fijn dat ze veel hebben kunnen verwijderen. Nu even bijkomen de komende dagen!
dinsdag 2 oktober 2018 om 21:46
Even een vraagje!
Ze hebben vorige week dinsdag 2 keer verkeerd geprikt met het infuus, en daarna vloeistof onder de huid gespoten ipv in de ader. Wat pijnlijk!
Maar nu blijft de arm bij dingen oppakken, buigen enzo echt branden, en verlies af en toe kracht in de pols.
Ook is het erg blauw.
Iemand dit ook gehad en enig idee hoelang het duurt voor dit over Is? Het is namelijk nogal irritant
Ze hebben vorige week dinsdag 2 keer verkeerd geprikt met het infuus, en daarna vloeistof onder de huid gespoten ipv in de ader. Wat pijnlijk!
Maar nu blijft de arm bij dingen oppakken, buigen enzo echt branden, en verlies af en toe kracht in de pols.
Ook is het erg blauw.
Iemand dit ook gehad en enig idee hoelang het duurt voor dit over Is? Het is namelijk nogal irritant
woensdag 3 oktober 2018 om 12:52
Thanks voor je reactie! Ga ik doen!
Op zich gaat de genezing goed. Hechtingen zijn er uit en wonden zien er netjes uit
Alleen ze hebben tijdens de operatie onrustige darmen ontdekt, en dat willen ze volgende week verder onderzoeken. Ook heb ik vaak spontane blauwe plekken, dit gaan ze ook uit zoeken. Zo blijf je bezig, maar wel fijn dat ze het zo serieus nemen!