Gezondheid alle pijlers

Kleanprep

07-04-2010 16:38 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloooooo dames.

Ik ben net begonnen met het drinken van kleanprep. Komende 5 a 6 uur elke 10 minuten een glas van deze smerige troep. Totaal 4 liter. 4 weken geleden ook 4 liter moeten doen en het is zo vies!

Iemand ervaring en mischien wel tips?

Ik meng het al met appelsap en tussedoor drink ik thee, limonade, bouilon en eet ik kauwgom. Thnxs!
Ooh ilta; wat ideaal! Dat zouden ze bij iedereen moeten doen!!

En bergje65; het is laxeermiddel dat je darmen leegt. En ik (iedereen zal er wel anders op reageren) word er doodziek van. Hele erge krampen, je loopt leeg, je word helemaal naar ervan en krijg het ijskoud. BAH
Jaaaa, Luna, dát was het, Phosphoral - werkte prima en ik was met terugwerkende kracht kwaad dat ik dat daarvoor nooit gehad had.

Ilta, maarre, is zo'n sonde inbrengen niet heel naar?
ainne; een sonde is ook vreselijk. maar dan proef je iig niks.

naja hoe dan ook is het verrot.
Ooohhh bah. Echt enorm vies spul... kan niets anders dan je succes wensen
Thnxs. De 1e liter zit erin en ben net begonnen aan de 2e. En begin me al zo ziek te voelen .. BAH.

Sorry voor mn gemopper
Ik weet niet of het al genoemd is maar drink het met ranja!

Ik moet elk jaar dat rotspul drinken en met ranja en mijn neus dicht giet ik het zo naar binnen. Doe er ook ijsblokjes in.

Let op dat er in de ranja geen sorbitol zit. Dat mag volgens mij niet. En aardbeienranja helpt het beste.

Succes ermee. Ik ben binnenkort ook aan de beurt.
quote:prinsesconsuelabananahamock schreef op 07 april 2010 @ 16:38:

Halloooooo dames.

Ik ben net begonnen met het drinken van kleanprep. Komende 5 a 6 uur elke 10 minuten een glas van deze smerige troep. Totaal 4 liter. 4 weken geleden ook 4 liter moeten doen en het is zo vies!

Iemand ervaring en mischien wel tips?

Ik meng het al met appelsap en tussedoor drink ik thee, limonade, bouilon en eet ik kauwgom. Thnxs!Weet je zeker dat Appelsap en kauwgom mogen? Ik mag sowieso geen sorbitol ivm mijn darmziekte maar ik dacht dat je ook geen sorbitol mocht voor dit onderzoek
Vreselijk, ik kon nog geen glas binnenhouden... Werkelijk alles wat ik binnen kreeg kotste ik binnen no time weer uit... Ik zou nog liever 4 dagen niet eten dan 4 liter van die troep moeten drinken...

Raar eigenlijk dat ze nog steeds geen goede laxeerpillen hebben uitgevonden die het werk doen...
quote:raartaartje schreef op 07 april 2010 @ 18:20:

Vreselijk, ik kon nog geen glas binnenhouden... Werkelijk alles wat ik binnen kreeg kotste ik binnen no time weer uit... Ik zou nog liever 4 dagen niet eten dan 4 liter van die troep moeten drinken...

Raar eigenlijk dat ze nog steeds geen goede laxeerpillen hebben uitgevonden die het werk doen...

Van mij mag het wel eens uitgevonden ja.

Ik heb nu 6x dit onderzoek gehad. 6x4liter brrrrr
quote:Ilta, maarre, is zo'n sonde inbrengen niet heel naar?Ja, maar die 4 liter moeten drinken leek me veel erger. Bovendien had ik al zó vaak sondes ingebracht bij patiënten dat ik vond dat ik het nu zelf ook wel een keer mocht ondergaan.
brrrrrrrrrr brings back memories.....

Ik mengde het ook met ranja. En las ik die smaak nu nog ruik dan proef ik de cleanprep weer....

wat is dat spul goor zeg!!

De colonscopie was niet leuk maar een eitje vergeleken met de voorbereidingen.

Waarom ze dat spul nog steeds voorschrijven is mij ook een raadsel.

sterkte.....heb met je te doen!
quote:raartaartje schreef op 07 april 2010 @ 18:20:

Raar eigenlijk dat ze nog steeds geen goede laxeerpillen hebben uitgevonden die het werk doen...Er zijn alternatieven, waaronder Phosphoral. Er is ook Moviprep, dat is "maar" 2 liter en er zijn pillen, Visicol. Daar moet je er alleen wel 40 van slikken...
Met een rietje drinken hielp bij mij ook! Het beroerde is, de eerste liter valt nog mee, het wordt steeds moeilijker omdat je ook voller raakt. Weinig opberuend he?

Maar over een paar uur hoef je het niet meer te drinken en dat is natuurlijk wel heel fijn!
Overigens is Mr crap bag ook wel erg toepasselijk hier princessconsuelabananahammock

Sterkte in ieder geval!
quote:luna1 schreef op 07 april 2010 @ 19:33:

[...]

Er zijn alternatieven, waaronder Phosphoral. Er is ook Moviprep, dat is "maar" 2 liter en er zijn pillen, Visicol. Daar moet je er alleen wel 40 van slikken...

Volgende keer toch maar eens overleggen met de maag darm leverarts.

Liever 40 pillen dan dit spul.

Ik lust trouwens geen vanille meer door dit spul. Meer mensen ervaring mee?
Oh verschrikkelijk, ik leef met je mee.

De afgelopen maanden moest ik er ook drie keer aan geloven, maar ik kreeg gelukkig Picolax. Dat zijn twee kleine bekertjes goor, heel goor spul, en helpt net zo goed. Gelukkig geen 4 liter meer.

Bij mij hielp het om het ijs en ijs koud te drinken, en daarna een slokje appelsap om de gore smaak weg te spoelen.
Lees nu pas het topic. Hoe gaat het met je? Ik neem aan dat je het onderzoek hebt gehad?

Ik vond de Kleanprep niet eens heel vies, maar ja, na 2 glazen heb je het wel gehad en dan moet je nog líters... En ik ben nog gek op vanille!

De krampen vond ik inderdaad heel erg en dan moest op laatst een paar keer verpleegster in de pot kijken of ik 'schoon' genoeg was...

Dit was trouwens zo'n 6 jaar geleden, volgens mij beginnen de meeste mensen thuis al met Kleanprep als ik het zo hoor?! Ik ben toen een nacht opgenomen i.v.m. dat onderzoek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven