Gezondheid alle pijlers

kramp in benen

10-02-2017 13:16 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen week ben ik al een aantal keren midden in de nacht wakker geworden met verschrikkelijke kramp in m'n benen. Echt een zeer heftige pijn. Gelukkig is die pijn wel minder dan een minuut. Ik heb dit al wel eens vaker gehad, maar niet zo frequent als nu. Nu overdqg heb ik erg stijve benen en voelt het raar.

Iemand enige idee waar dit door kan komen? Want ik maak me best zorgen. Ter info: momenteel in het buitenland. Afgelopen week niet zo heel goed geslapen. En niet heel gezond gegeten. Mijn slippers hebben hun beste tijd ook wel gehad. Misschien heeft het daar mee te maken?
https://m.thuisarts.nl/ku ... nachts-kuitkrampen?mobile

Magnesium bij kuitkrampen helpt alleen bij zwangere vrouwen, aldus thuisarts
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:mallebeppie schreef op 10 februari 2017 @ 18:07:

https://m.thuisarts.nl/ku ... nachts-kuitkrampen?mobile

Magnesium bij kuitkrampen helpt alleen bij zwangere vrouwen, aldus thuisartsNah, ik ben nooit zwanger geweest en bij mij helpt het ook.
.
Mij helpt niets en in hele kuren Inhibin heb ik geen zin.

Ik vind het ook niet echt een ramp; je raakt er steeds beter in om de kramp te laten stoppen zonder je bed uit te hoeven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Er bestaat ook magnesium-olie waar je voor het slapen je benen mee in kunt smeren. Zelf alleen ervaring met het slikken tijdens de zwangerschap en dat hielp heel goed. Mijn opa zweerde altijd bij een stuk echte zeep in bed.
anoniem100520171410 schreef:
10-02-2017 13:46
quote:mick87 schreef op 10 februari 2017 @ 13:26:

Ok. Ik haal ze nu. Goede pharmacy hier om de hoek.Je moet niet zomaar magnesiumtabletten gaan slikken als je niet eens weet of je wel een tekort eraan hebt. Een tekort komt namelijk niet zo snel voor.
70% van de westerse wereldbevolking komt nog niet eens aan 50% van de aanbvolen dagelijkse hoeveelheid. Ik denk dat we zeker over een tekort kunnen spreken.
(...)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-09-2017 10:45
Reden: spam
97.58% gewijzigd
Het is inmiddels maanden later. Het bleek bij mij door een spatader te komen, daar word ik binnenkort aan geholpen met een laser behandeling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven