Gezondheid alle pijlers

Kriebelhoest

02-05-2016 16:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar dagen last van kriebelhoest. Overdag is er nog wel mee te leven maar 's nachts word ik er gestoord van.

Iemand een goeie tip voor me?
Kriebelhoest veroorzaakt kriebelhoest. Door het een tijdje te onderdrukken wordt het minder.

Ik gebruik hiervoor altijd Noscapect tabletjes. Te koop bij de drogist.

Dit geldt natuurlijk wel alleen als er geen medische oorzaak voor is aan te wijzen. Misschien is het wel verstandig om dat eerst uit te laten sluiten.
Ik moet helemaal niks!
Hoest onderdrukken. Zodra je gaat hoesten is het moeilijk te stoppen. Je kunt bij de drogist middeltjes halen tegen kriebelhoest. Je kunt ook langsgaan bij de huisarts, dan krijg je waarschijnlijk codeine voorgeschreven.
ik vind de tussistin (?) van vsm erg fijn, en anders gewoon een ouderwets dropje
Als het echt aan blijft houden, dan naar de HA.

Ik heb het 1 x dagen gehad en toen via de HA codeinetabletten. Was zo over.
Late reactie maar de kriebelhoest was een voorbode van een zware griep waarbij ik meer dan twee weken op bed heb gelegen. Maar alsnog bedankt voor de reacties, ik heb voor minstens een jaar codeïnetabletten in huis :-)
Je kriebelhoest was een week geleden. Hoe kun je na die tijd al meer dan twee weken op bed hebben gelegen?
Je hebt gelijk. Ik dacht dat dit al eerder had gepost. Correctie, een week dus (maar ik hoest nog steeds)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven