Kriebels in buik.
woensdag 13 maart 2019 om 22:08
Ik heb sinds afgelopen zaterdag last van kriebels in mijn buik. Als ik dan ga plassen dan blijft het een tijdje weg. Maar ik heb ineens om het half uur drang om te gaan plassen. En ik drink niet overmatig veel.
Die kriebels zijn geen vlinders in mijn buik, een teken dat vraagt om seksuele actie, maar het grenst wel aan het sensuele.
Het geeft ook een hongergevoel en ik geef dan toe. Dus als ik het voel dan ga ik en plassen en ik ga wat eten.
Afgelopen maandag was ik bij de Franse les en toen waren de kriebels zo erg dat ik ziek ben weggegaan. Ik ging toen naar de huisarts. Die voelde toen wat aan mijn buik en zei dat ze niet wist waardoor het kwam. Als het erg aanvoelde moest ik maar paracetamol innemen.
Heeft iemand op dit forum ervaring met kriebels in de buik?
Enne ik ben niet verliefd of zo dus het kan ook geen intuitieve aanwijzing zijn.
Die kriebels zijn geen vlinders in mijn buik, een teken dat vraagt om seksuele actie, maar het grenst wel aan het sensuele.
Het geeft ook een hongergevoel en ik geef dan toe. Dus als ik het voel dan ga ik en plassen en ik ga wat eten.
Afgelopen maandag was ik bij de Franse les en toen waren de kriebels zo erg dat ik ziek ben weggegaan. Ik ging toen naar de huisarts. Die voelde toen wat aan mijn buik en zei dat ze niet wist waardoor het kwam. Als het erg aanvoelde moest ik maar paracetamol innemen.
Heeft iemand op dit forum ervaring met kriebels in de buik?
Enne ik ben niet verliefd of zo dus het kan ook geen intuitieve aanwijzing zijn.
woensdag 13 maart 2019 om 22:24
En een vibrator en van die trileitjes.
woensdag 13 maart 2019 om 22:27
Is een dildo een soort vibrator? Ik heb geen zin om me te masturberen. Weet jij hoe ik aan die kriebels kom want nogmaals ik ben niet verliefd en heb ook geen stiekeme seksuele fantasiën. Ik kijk wel naar dvd 's maar dan naar die voor alle leeftijden zonder seksscenes zodat ik op die manier ook niet in de verleiding kom om tot masturberen aangezet te worden.
woensdag 13 maart 2019 om 22:32
Maar ondertussen knisperen de lakens.